Coss Ear2
lakbima.lk
COSS Ear 1
                                                                                        එසැනින් පුවත් | ගොසිප් | විශේෂ පුවත් | සුන්දර ලක්බිම | ව්‍යාපාරික පුවත්     

අපි වගේම රාජපක්ෂලත් දුෂිතයි කිව්වම හරියනවද?

බැඳුම්කර ගනුදෙනු සම්බන්ධ කොමිසම් වාර්තාව තවමත් ප‍්‍රසිද්ධියට පත්කර නැත. එය ජනපතිට බාර දී ඇත්තේ ඉංගී‍්‍රසි බසින් පමණි. බැඳුම්කර වාර්තාව සම්බන්ධයෙන් ඒකාබද්ධ විපක්‍ෂය සහ ජ.වි.පෙ විවාදයක් ඉල්ලා සිටි විට අගමැති විසින් පසුගිය 10 වන බදාදා වහා පාර්ලිමේන්තුව කැඳවීමට කටයුතු කෙරුවේ වාර්තාව ඔහු හෝ නොදැක තිබියදීය. ජනාධිපති ලේකම් ඔස්ටින් ප‍්‍රනාන්දුට අනුව ඒ වනවිට එම වාර්තාවේ පිටපතක් දී තිබූණේ නීතිපතිට පමණි. එබැවින් ඒකාබද්ධ විපක්ෂය හා ජ.වි.පෙ ඉල්ලා සිටි විවාදය සඳහා අගමැතිවරයා සූදානම්ව සිටියේ නම් ඔහු කළ යුතුව තිබූයේ වාර්තාවේ පිටපත් භාෂා තුනෙන්ම සියලූ පාර්ලිමේන්තු මන්තී‍්‍රවරුන්ට හැකි ඉක්මණින් ලබාදීමට පළමුව කටයුතු කිරීමය. එහෙත් අගමැතිවරයා මැදිහත්වූයේ කථානායක සමග වහා විවාදය පැවැත්වීමටය. පාර්ලිමේන්තු සම්ප‍්‍රදායන් ගැන ‘‘ලැටිම හවුස්’’ නිර්දේශ ගැන දේශනා පැවැත්වූ අගමැතිවරයෙකු එවැනි විවාදයක් විහිළුවක් වන බැව් නොදැන සිටියේ යැයි කිව නොහැක. 
කිසි අර්ථයක් නැති කවුරුත් නොදන්නා වාර්තාවක් මත තමන්ගේ ලොකුකම් පෙන්වීමට ගොසින් අගමැතිවරයා අවසානයේ මෙතෙක් ඉතිහාසයේ පාර්ලිමේන්තුව හෑල්ලූවට ලක් නොවුනු තරමට එය හෑල්ලූ කළේය. එයට ඒකාබද්ධ විපක්ෂයේ මන්තී‍්‍රවරුද එළෙසින්ම අශීලාචාර ලෙස හවුල් වූහ. පාර්ලිමේන්තුවේ ඒ ජෝගි නැටුම අවසන් වූයේ රටේ අගමැතිවරයා ලෙස අගමැති තම තත්ත්වය රැක ගැනීමෙන් නොව, පාර්ලිමේන්තුවත් අගමැති ධුරයත් මෙතෙක් ඉතිහාසයේ නොවූ විරූ ලෙස බාල්දු කිරීමෙනි.
පාර්ලිමේන්තු ජෝගි නැටීම ගැන එදිනම සවස ගාල ගෝට්ටියේ ඡුායාරූපයක්ද සමග ට්විට පණිවිඩයකින් රන්ජන් රාමනායක මන්තී‍්‍ර සිංහලෙන්ම කියා තිබුණේ ‘‘පාර්ලිමේන්තුව දිනකට පවත්වා ගෙන යන්න අහිංසක මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි රුපියල් ලක්ෂ 50 ක් විතර යනවා. ඒ ගැන මේ එකෙක්ට ගාණක් නැති හැටි. තමන්ගේ පැමිණීමේ දීමනාව අරගෙන මේ අය ලජ්ජා නැතුව ගෙදර යයි’’ කියාය.
දිනකට ජනතා මුදලින් ලක්ෂ 50ක් වැය කර පවත්වා ගන්නා පාර්ලිමේන්තුව වගකීමෙන් කටයුතු කළේ නම්, ඒ ගැන වැදගත් ගැඹුරු සංවාදයකට බැඳුම්කර ගනුදෙනු සම්බන්ධ කොමිසම් වාර්තාව පාදක විය යුතුව තිබිණ. එවැන්නක් නොවූයෙන් ඒ ගැන තවමත් අප දන්නේ ජනාධිපති විසින් කළ ප‍්‍රසිද්ධ ප‍්‍රකාශයේ තිබූ කරුණු පමණි. ඉතා පරිස්සමින් සිංහලෙන් ලියා කියවූ ඔහුගේ ප‍්‍රකාශයෙන් ඔහු ඉතා අපක්ෂපාතී රාජ්‍ය නායකයෙකු ලෙස පෙනී සිටින්නට උත්සාහ ගත්තේ බැඳුම්කරය සම්බන්ධ අගමැතිගේ වගකීම් ගැන සහ හිටපු මුදල් ඇමැති ලෙස රවි කරුණානායකට එරෙහිව චෝදනා ඇති බැව් උපායශීලීව කියමින්ය. 
ඒ සම්බන්ධයෙන් සමාජයේ ඇත්තේ මිශ‍්‍ර ප‍්‍රතිචාරයන්ය. ඇතැමුන්ට දුෂණවලට එරෙහි ජනාධිපතිගේ ස්ථාවරය ඉතා ආකර්ෂණීය වූවකි. තවත් සමහරුන්ට එය ප‍්‍රතික්ෂේප කළ නොහැකි වූවත් ජනාධිපතිද දුෂිත යැයි නොකියා සිටිය නොහැකි විය. ඔවුහු 2015 ජනවාරි ජනාධිපතිවරණයෙන් පසු රාජපක්ෂ විරෝධී කෑම මේසයෙහි වහා අසුන් ගත්තවුන් වූහ. ඔවුන් අගමැතිගේ විවෘත ආර්ථික ප‍්‍රතිපත්තියෙන් උපරිම වාසි ලබන්නට සිවිල් සමාජයේ කරක් ගසනවුන්ය.
එනමුත් ඒ කිසිවකින් ජනාධිපති කළ ප‍්‍රකාශයෙන් ඔහු පත් අකරතැබ්බය ප‍්‍රදර්ශනය නොවේ. පැය 24ක් යන්නටද මත්තෙන් ජනාධිපති ගේ ප‍්‍රකාශය ඉංගී‍්‍රසියෙන් පල කළ ඔහුගේ නිල වෙබ් අඩවිය, එය කිහිපවර සංස්කරණය කළ බැව් ජනවාරි 04 වන දින පස්වරුවේදී ‘‘ඉකොනොමිනෙක්ස්ට්’’ පුවත් අඩවිය හෙළි කළේය. වරක් අගමැතිගේ සහ රවි කරුණානායකගේ නම් ඉන් ඉවත් කර තිබූ බවත් පසුව අගමැති ගැන සඳහන් නොකර රවි කරුණානායක ගැන එහි සඳහන්ව තිබූ බවත් එකී පුවත් අඩවිය ප‍්‍රකාශ කර තිබිණ. පසු දිනම ෆයිසර් මුස්තාපා ඇමතිවරයාද අගමැති නිදොස් කරමින් මාධ්‍ය ප‍්‍රකාශයක් කර තිබිණ.
එහෙත් සැබෑව නම්, පාර්ලිමේන්තුවේ ජෝගි නැටුම මෙන්ම මෙයද හුදෙක් එ.ජා.පයේ හෝ අගමැතිවරයාගේම ප‍්‍රශ්නයක් නොවන බවය. මෙය මේ ආණ්ඩුවේ සහ විවෘත වෙළඳපොළ ආර්ථිකයේ බංකොළොත් බව ප‍්‍රදර්ශනය කිරීමකි. ඇත්ත ඇති සැටියෙන් විවෘතව කිවහොත් මහ බැංකු අධිපති ලෙස අර්ජුන් මහේන්ද්‍රන් පත් කිරීමේ වගකීම ඇත්තේ අගමැතිට පමණක් නොවේ. ඔහුගේ නම යෝජනා කිරීමට ජනාධිපති විරුද්ධ වූ බව සැබෑ වූවත් අවසානයේ ඔහුව පත් කරනු ලැබූයේ ජනාධිපති විසින්ය. මේ යහපාලන ආණ්ඩුව පවත්වා ගෙන යාමේදී කෙතරම් බාල වූවත් එවැනි සම්මුති ගැසීමට ජනාධිපතිද පසුබට නොවිණ. එනිසා ඒ පත්වීම සම්බන්ධයෙන් ඔහුට දැන් අත සෝදා ගත නොහැක.
මේ යහපාලන හවුල ජනාධිපති සිරිසේනට මග හැරිය නොහැක්කක් වූයේ ජනාධිපතිවරණය අවසන් වනවිට පැවති ශී‍්‍ර.ල.නි.ප ප‍්‍රධාන එක්සත් ජනතා නිදහස් පෙරමුණු ආණ්ඩුව සමග ඔහුට ගමන් යා නොහැකි වූයෙනි. එබැවින් ඔහු 2015 ජනවාරි 09 වන දිනම අගමැති වශයෙන් රනිල් වික‍්‍රමසිංහ පත් කරගත්තේ පාර්ලිමේන්තු බහුතරයට අවශ්‍ය සංඛ්‍යාවෙන් අඩක් හෝ නැතිවය. බහුතරය හදා ගනු ලැබූයේ ජනාධිපති ධුරයේ බලය සමග ශී‍්‍ර.ල.නි.ප පිරිසක් හවුල් කර ගැනීමෙනි. එබැවින් ඔහු අර්ජුන් මහේන්ද්‍රන් පත් කරන්නේද යහපාලන ආණ්ඩුව අටවා ගැනීමේ ඒ දේශපාලන සම්මුතිය සමගින්ය.
කිසිදු ප‍්‍රතිපත්තිමය හවුලක් නොවන මේ යහපාලන ආණ්ඩුවේ වසර 03ක පාලනය විවෘත ආර්ථිකය වඩ වඩාත් විවෘත කිරීමේ අගමැතිගේ ඉදිරි දැක්ම මත ගෙවුනකි. එබැවින් එය දුෂණයෙන් පිරි යුගයක් විය. 2015 මාර්තුවෙහි සිදු කළ මේ බැඳුම්කර ගනුදෙනුව දැනට මේ ආණ්ඩුව යටතේ වාර්තා වූ එකම බැඳුම්කර දුෂණය නොවන්නේද එනිසාය. 2016 අපේ‍්‍රල් හි තවත් බැඳුම්කර වංචාවක් පිළිබඳ චෝදනා ඇත. අගමැති විසින් කෘෂිකර්ම අමාත්‍යාංශය සඳහා රුපියල් මිලියන 21ක මාසික කුලියට ගොඩනැගිල්ලක් ගැනීමට කැබිනට් පත‍්‍රිකාවකින් ලබා ගත් අවසරය තවකකි. එ.ජා.ප. ප‍්‍රබල ඇමැතිවරුන් සම්බන්ධ බරපතළ දුෂණ චෝදනා සම්බන්ධවත් පරීක්ෂණ පැවැත්විය යුතුව ඇත්තේ නමුත් එසේ නොවන්නේද විවෘත ආර්ථිකයක එවැනි දුෂණවලට එතරම් වැදගත්කමක් නොමැති හෙයින්ය. ඒ කිසිවක් රාජපක්ෂ යුගයේ දුෂණවලට දෙවැනි වන්නේද නැත. ඊටත් අමතරව කිසිදු හදිසි අවශ්‍යතාවක් නැතිව හදිස්සියේ රුසියානු යුද නෞකාවක් මිලට ගැනීමට ආරක්ෂක ඇමති ලෙස ජනාධිපති ඉදිරිපත් කළ කැබිනට් පති‍්‍රකාවත් ඔහුගේ සෘජු පාලනය යටතේ ඇති විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිසම විසින් මහරාජා වෙත කිසිදු පිළිගත් ටෙන්ඩර පටිපාටියකින් තොරව රුපියල් බිලියන 03 ට වැඩි වටිනාකමක් ඇතැයි පැවැසෙන විද්‍යුත් සංඛ්‍යාන අලෙවියත් යෝධ දුෂණ ලෙස සඳහන් වන්නේ විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථික දුවන්නේ එළෙසින් වන බැවින්ය. 
මේ කිසිදු දුෂණයක් අගමැතිවරයා කියන අයුරු 2008 සිට රාජපක්ෂ යුගයේ බැඳුම්කර අලෙවි දුෂණ පරීක්ෂා කිරීමෙන් විසඳෙන්නේ නැත. ඉන් කියවෙන එකම කතාව වනුයේ ‘‘අපි වගේම රාජපක්ෂලත් දුෂිතයි’’ යන්න පමණි. එහි ඇත්ත කතාව නම්, කවුරුන් ආණ්ඩු කළත් මේ විවෘත ආර්ථිකයෙහි දුෂණය නතර කළ නොහැකිය යන්නය. එබැවින් විවෘත ආර්ථිකයෙන් බිහිවන කිළිටි ධනපතියන් (ඉංගී‍්‍රසියෙන් කියන Filthy Rich) කොමිසම් වාර්තා වලට ඔවුන්ගේ පැවැත්ම සොලවන්නට ඉඩ තබන්නේ නැත. එය තේරුම්ගත හැක්කේ විවෘත ආර්ථිකය විසින් රාජ්‍ය වගකීම් හා කාර්ය වෙනස්කර ඇති බැව් තේරුම් ගැනීමෙනි.
විවෘත වෙළෙඳපොල ආර්ථිකයන්හි ජාතික ආර්ථිකය නියාමනය හා කළමනාකරණය කිරීමේ වගකීමෙන් රාජ්‍යය ක‍්‍රමානුකූලව නිදහස් කෙරෙන්නේය. ඒ වෙනුවට රජයේ වගකීම බවට පත් වන්නේ විවෘත වෙළෙඳපොල ආර්ථිකයේ වර්ධනය වෙනුවෙන් පෞද්ගලික ආයෝජන ගෙන්වා ගැනීමට පහසුකම් සපයන්නකු ලෙස කටයුතු කිරීමත් පෞද්ගලික ආයෝජන ආරක්ෂා කිරීමේ භාරකාරිත්වයත්ය. එබැවින් රජයේ ඉහළ නිලධර තන්ත‍්‍රය බලයේ ඉන්නා ආණ්ඩු (දේශපාලනඥයින්) සමග පෞද්ගලික ආයෝජන වෙනුවෙන් සැලසුම් කිරීමට සහ ඒ වෙනුවෙන් නීති කෙටුම්පත් කිරීමට එකට වාඩි වන්නාහ.
එළෙසින් රාජ්‍ය ස්ථානගත කෙරුණු පසු රජය හා ආණ්ඩුව සම්බන්ධයෙන් වන සාම්ප‍්‍රදායික නිර්වචන බිඳ වැටෙන්නේය. එතෙක් රජය හා ආණ්ඩු අතර තිබූ පරතරය හා වෙනස්කම තුනී වී, ඒ දෙකම එකම ව්‍යුහයක් ලෙස දකින්නටත් හඳුනා ගන්නටත් ලැබෙන්නේය. එහි ප‍්‍රතිඵලය වන්නේ විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකයෙහි කිළිටි ධනපතියන් හා ගනුදෙනුව දේශපාලනඥයින්ට පමණක් සීමා නොවීමය. ප‍්‍රතිපත්ති සැකැසීමේ හා තීීීන්දු ගැනීමේ රජයේ ඉහළ නිලධර පැලැන්තියද ඒ සම්බන්ධකම් වගා කර ගන්නේය. එය රාජ්‍ය පරිපාලනයේ මෙන්ම පරීක්ෂණ, නඩු පැවරීම්, නඩු මෙහෙයවීම් හා තීන්දු දීම දක්වා නීතිය කි‍්‍රයාවට නැගීමේ සිට අධිකරණ කි‍්‍රයාවලිය දක්වා සමස්ථ රාජ්‍ය පද්ධතියම දුෂණ හා ගැට ගැසෙන්නේය. කෙතරම් නිවැරදි හා පරිපූර්ණ කොමිසම් වාර්තා එළි දැක්වූවත් ඒ මගින් කිළිටි ධනපතීන්ගේ පැවැත්ම හා බලය සොලවන්නට ඉඩ ලැබෙන්නේ නැත.
මේ ආසන්න කාලයෙන්ම ඒ සඳහා නිදසුන් එමට සොයා ගත හැක. පළාත් පාලන මැතිවරණ නීතිය සංශෝධන කිරීමේදී තෙවන වර කියවීමට සදාචාර විරෝධීව ඉදිරිපත් කළ සංශෝධන පාර්ලිමේන්තුවේ තුනෙන් දෙකේ වැඩි ඡන්දයකින් පමණක් සම්මත කළ හැකියැයි නිර්දේශ කළ නීතිපති වෙත බැඳුම්කර ගනුදෙනු පිළිබඳ කෝප් වාර්තාව දුන්නේ මීට වසරකට පෙර යැයි අගමැති ප‍්‍රකාශ කළේය. ජනාධිපති කොමිසමේ බැඳුම්කර ගනුදෙනු පිළිබඳ වාර්තාව ලබා දෙන්නේද ඒ නීතිපතිටමය. නඩු පැවරීමේදී චෝදනා ගොනු කරන්නේ කවර නීතියක් යටතේද යන්නත් නඩු පවරනවුන්ගේ අභිමතය වන්නේය. හිටපු ජනාධිපති ලේකම්ට සහ එකල විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිසමේ අධ්‍යක්‍ෂ ජනරාල්ට විරුද්ධව මහජන මුදල් අවභාවිතය වෙනුවෙන් නඩු පවරනු ලැබූයේ මහජන දේපළ පනත යටතේ නොව, දණ්ඩ නීති සංග‍්‍රහය යටතේය. එබැවින් නඩු අවසන් වනතෙක් ඔවුන්ට ඇප මත සිටින්නට හැකි විය. ගෝඨාභය රාජපක්ෂද මහජන මුදල් අවභාවිතාව සම්බන්ධයෙන් අත්අඩංගුවට ගනු ඇතැයි කතා තිබිණ. විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකයන්හි දුෂිතයින් හා හවුල් වන විවිධ තරාතිරම්වල පුද්ගලයින් ඇත. ගෝඨාභය අත්අඩංගුවට නොගන්න යැයි භික්ෂුහු කිහිප නමක් ජනාධිපති හමුවී ඉල්ලා සිටියහ. තමන් අත්අඩංගුවට ගැනීමෙන් වළකන මෙන් පෙත්සමක් අභියාචනාධිකරණයට ගොනු කළ ගෝඨාභයට එරෙහිව නීතිමය පියවර නොගන්නා ලෙස තාවකාලික නියෝගයක් නිකුත් කළ අභියාචනාධිකරණය දෙසැම්බර 15 වන දින තෙවන වරටත් ඒ තීන්දුව අලූත් කළේය. 
තම ධුර කාලය පිළිබඳව අපගේ වැනි රටවල ජනාධිපතිවරයෙකු නීතිපතිගෙන් නොවිමසා කෙළින්ම ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණයෙන් විමසන්නේ ලැබෙන පිළිතුර ගැන පූර්වයේ සිටම විශ්වාසයක් තබා ගෙන මිස කිසිවක් නොදැන නොවේ. තමන් ජනාධිපති ලෙස තරග කෙරුවේත් ජය ගත්තේත් දිවුරුම් දුන්නේත් 19 වන සංශෝධනයට පෙර බැවින් එය අතීතයට බල නොපාන බවට ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණ අර්ථකථනය ලැබෙනු ඇතැයි ජනාධිපතිට දැඩි විශ්වාසයක් තිබිණ. විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකයක අධිකරණයේ ස්වාධීනත්වය එවැනිය.
නීතිය ගැන නොව දේශපාලන බලය ගැන බර තබන විවෘත වෙළෙඳපොල ආර්ථිකයක අධිකරණ නිර්දේශ හා තීන්දු අවශ්‍ය විටෙක අවශ්‍ය ආකාරයෙන් නැවිය හැකි වන්නේය. එවැනි විට ඒවායේ පරස්පරද මතු වන්නේය. ජනාධිපති ධුරය පිළිබඳ මේ තීන්දුව අතීතයට බල නොපාන්නේ නම්, එමගින් මතු කෙරෙන වෙනත් ගැටලූවක් ඇත. 19 වන ව්‍යවස්ථා සංශෝධනය එසේ නම්, හිටපු ජනාධිපතිවරුන්ටද බල නොපෑ යුතුය. රාජපක්ෂ තරග කෙරුවේත් පරාජය වූයේත් 18 වන ව්‍යවස්ථා සංශෝධනය යටතේ වන හෙයින් ඔහුට නැවත තරග කිරීමට හැකි විය යුතුය.
එවැනි නීති ගැටලූ, පරස්පර කිසිවක් මේ විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකයෙන් බිහි කෙරෙන කිළිටි ධනපතීන්ගේ ආණ්ඩු බලයට අදාළ නොවේ. සියල්ල තීන්දු වන්නේ ඔවුන්ගේ අභිමතයට හා බලයට යටත්ව ඇති දේශපාලන නායකයින්ගේ ආණ්ඩු පාලන යටතේ වගකීමක් වැදගත්කමක් නැති පාර්ලිමේන්තු සමගය. හිරිකිතයක් නැතිව එක් පක්ෂයක සිට අනෙක් පක්ෂයට යා හැකි පාර්ලිමේන්තුවක් දැන් ඇත. නීති කි‍්‍රයාත්මක වන සීමා හා පරාසය තීන්දු කරන්නේ ඒ පාර්ලිමේන්තුවෙහිය. එබැවින් සමාජ තෙරපුම වාව ගන්නා ප‍්‍රමාණයට නීති සංශෝධනය කිරීමට හා බලසම්පන්නයින් හැර සෙස්සන් කිහිප දෙනෙකුට අවම දඩුවම් ලබා දීමටද හැකිය. ඒ කිසිවකින් මේ විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකයේ කිළිටි ධනපතීන්ගේ ආධිපත්‍යයට හානියක් නොවන්නේය. 
ඔවුන්ට තවත් සහතිකයක් ඇත. කොළඹ මැද පංතිකයින් කිළිටි ධනපතීන් වෙනුවෙන් ගොඩ නගා ඇති සුව පහසුව හඹා යන පාරිභෝගිකයින් බවට පත්ව සිටීම එයය. මැද පංතිකයින් බුක්ති විඳින පාරිභෝගික නිදහස මේ දුෂිත විවෘත වෙළෙඳපොළ වෙනුවට විකල්ප සෙවීම සඳහා හිලව් නොකරන බවට සහතික වූවකි. එබැවින් ඔවුන් කතා කරන්නේ කුණු අපුල්ලා දැමිය හැකි ලොන්ඩරි පිහිටු වීමටය. ඒ වෙනුවෙන් විවිධ ආකාරයේ විවිධ වරම් සහිත ලොන්ඩරි ඔවුහු ඉල්ලා සිටිති. පසුගිය වසර 03 පුරා මේ මැද පංතිකයින් සමග ජ.වි.පෙ.ද දුෂණ අපුල්ලා මේ සමාජය පිරිසිදු කළ හැකි යැයි කීමේ දේශපාලනයෙහි නතර විය. එය කිසි දිනක සිදු නොවන බැව් තේරුම් ගැනීමට ආර්ථිකය වඩ වඩාත් විවෘත කරමින් වඩ වඩාත් දුෂිත ගමන් යන යහපාලනයේ වසර 03 මේ සමාජයට ප‍්‍රමාණවත් විය යුතුය. අපට අවශ්‍ය වන්නේ නිරන්තරව ලොන්ඩරි සොයා යන්නට සිදුවන විවෘත වෙළෙඳපොළ ආර්ථිකයක් නොවේ. අපට අවශ්‍ය වන්නේ දිගු කාලීනව හා ස්ථාවරව මේ සමාජය පිරිසිදු ශීලාචාර සමාජයක් ලෙස පවත්වා ගැනීමේ විකල්ප සංවර්ධන පිළිවෙතකි. ඒ සඳහා වන සංවාදයක් දිග හැර ගැනීමට ප‍්‍රමාද වූවත් දැන් අත ගැසිය යුතුව ඇත.
 
කුසල් පෙරේරා
IMAGE

රැඳවියකු බැලීමට ආ රූමතියට නියාමකගෙන් 'යෝජනාවක්'

IMAGE 2018 Jan 18 10:53
අනුරාධපුර බන්ධනාගාරයේ රක්ෂිත බන්ධනාගාර ගත කර සිටින සිය ඥාතියකු බැලීමට සහෝදරියක සමග ගිය...
Views - 2274

අයිවෝ ඩෙනිස් රෝහ‍ලේ

IMAGE 2018 Jan 17 10:59
මෙරට බිහි වූ විශිෂ්ටතම සංගීතඥයකු වූ සුනිල් ශාන්තයන්ගේ ගීත උරුමය ඉදිරි පරපුර වෙත රැගෙන ආ...
Views - 2313

ඡන්දය වෙනුවෙන් 'වඩියකට' ඉඩ දෙන්නැයි අපේක්ෂකයෝ ඉල්ලති

IMAGE 2018 Jan 16 10:42
තමන් කිසිදා  කසිප්පු පෙරීම නොකළ නමුත් මැතිවරණය අවසන් වන තුරු පමණක්  කාර්යාලය පිටුපස දින...
Views - 3831

අහඹු ගැබ් ගැනීම් වලකන පෙති ඇසුරුම් 20 අනුරපුර පාසලක

IMAGE 2018 Jan 16 09:59
පාසල ශුද්ධ පවිත්‍ර කිරීමේ ශ්‍රමදානයකට සහභාගී වූ මවකට අනුරාධපුර නගරයේ පාසලක තිබී අහඹු ලෙස...
Views - 4363

අන්තර්ජාල ඡායාරූපයේ සත්‍ය කතාව උදාරි හෙළි කරයි

IMAGE 2018 Jan 15 12:15
ප්‍රවේගය සිනමා පටයෙන් බොහෝ දෙනාගේ ආදරය දිනාගත් උදාරි පෙරේරාගේ තට්ට හිස සහිත ඡායාරූප පෙළක්...
Views - 5201

හොලිවුඩ් නිළියන්ටත් ලිංගික හිංසන

IMAGE 2018 Jan 15 11:49
වසර හැත්තෑ පහක කාලය තුළ අමුතුම ආකාරයේ ගෝල්ඩන් ග්ලෝබ් සම්මාන උළෙලක් පළමු වරට පසුගිය ඉරිදා...
Views - 3063

Please publish modules in offcanvas position.

X

Right Click

No right click