Home    |    Daily Lakbima    |    Sunday Lakbima    |   Rajina |    Archive    |    Advertise With Us    |     Careers Email - [email protected] youtube
lakbima.lk

                                                                                        එසැනින් පුවත් | ගොසිප් | විශේෂ පුවත් | සුන්දර ලක්බිම | ව්‍යාපාරික පුවත්     

මේ දිනවල රූපවාහිනී නාලිකාවන් තුළින් දක්නට ලැබෙන සුවිශේෂී මෙන්ම නිර්මාණාත්මක වෙළෙඳ දැන්වීමක් ලෙස හැඳින්විය හැකි යුනිලිවර් ශ‍්‍රී ලංකාහි ලා ඕජී තේ වෙළෙඳ දැන්වීම සුවහසක් ශ‍්‍රී ලාංකිකයන්ගේ ඇගයීමට ලක් වෙමින් පවතින්නකි. ශ‍්‍රී ලාංකේය ජාතික සමගිය, සංහිඳියාව හා ජාතීන් අතර ඇති බැඳීම පමණක් නොව ආදරය යනාදී කාලෝචිත තේමාවක් තුළින් ජනතා හදවත ස්පර්ශ කරන්නට එම නිර්මාණාත්මක වෙළෙඳ දැන්වීම සමත්ව ඇත. සෑම ආගමකම අන් අයට ආදරය කිරීම පිළිබඳ ඉගැන්වීම් දක්නට ඇති නිසාම ඊට කදිම අඩිතාලමක් සැපයීමට මෙම ලා ඕජී වෙළෙඳ දැන්වීම සාර්ථක උත්සාහයක් ගෙන ඇති බව සඳහන් කළ හැකිය.

සිංහල තරුණයකු සහ මුස්ලිම් තරුණියක අතර සිදුවන විවාහය ලාංකේය සමාජය තුළ අසම්මතයක් ලෙස සැළකීම සාමාන්‍ය තත්වයකි. ඒ සම කුල හෝ සම ජාති විවාහයන් පිළිබඳ මුල් බැස ගෙන ඇති සංස්කෘතික සාධකයන් හේතුවෙනි.

වෙළෙඳ දැන්වීම ඇරඹෙන්නේ මුස්ලිම් තරුණිය සිංහල තරුණයාගේ අතෙහි මෙහෙන්දි රටා අඳින දර්ශනයකිනි. ඔවුන් කතා කරන්නේ ලැබෙන්නට සිටින දරුවා පිළිබඳවය. ඒ අතරම වාහනයක ශබ්දයක් ඇසී මුලින් තරුණයාද ඉන් පුසුව තරුණියද නැගී සිටියි. පැමිණෙන්නේ තරුණයාගේ දෙම්පියන්ය. තරුණයා තරුණිය දෙස බලා ‘තාත්තා’ යනුවෙන් පවසන්නේ තරමක් බිය සුලූ බවකිනි. සිය ලේලියට දරුවකු පිළිසිඳගෙන ඇති බව දැන ගන්නා තරුණයාගේ මව්පියන් ඇයව බැලීමට පැමිණෙන්නේ සිංහල සංස්කෘතියේ ඇති වගකීම, යුතුකම වැනි සාධකයන්ද තීව‍්‍ර කරමිනි. තරුණයාගේ මව නිවසට පැමිණියද, පියා නිවස තුළට නොපැමිණෙයි. ඒ පිළිබඳව තරුණයා මවගෙන් විමසන්නේ තාත්තා... යනුවෙන් පමණකි. මව පවසන්නේ පියාගේ සිතෙහි වූ අමනාපය තවමත් එලෙසම පවතින බවයි. මේ කතා බහ අතරතුර මුලූතැන්ගෙයට ගොස් තරුණිය තේ පිළියෙළ කරයි. ඇය ඊට යොදන්නේ ලා ඕජී තේකහටයි. තරුණිය පසුපසින් මුලූතැන්ගෙට යන තරුණයාගේ මව තමන් ගෙන ආ පාර්සලය තබන්නේ ගෙවත්තේ හැදුණු පළතුරු වලට දුව කැමති ඇති නේදැයි අසමිනි. තරුණිය හ්ම් යනුවෙන් පිළිතුරු දෙයි. පුතණුවන්ගේත් ඔවුනොවුන් කෙරෙහි ඇති ආදරය තරුණයාගේ මවට මනාව වැටහෙන්නේ නිවස තුළ ඇති ඔවුන්ගේ ඡුායාරූප කිහිපයක් දැකීමෙනි. තේ කෝප්ප දෙකක් පිළියෙල කර බන්දේසියක තබා මවට පිළිගන්වයි. මව තමන්ගේ තේ කෝප්පය ගෙන අනෙක් තේ කෝප්පය සකස් කර තරුණිය දෙස බලන්නේ පියාගේ තේ කෝප්පය පිළිගැන්වීමට අවස්ථාව සළසාදෙමිනි. තරුණිය තරුණයා දෙස බලා තේ බන්දේසියද රැුගෙන නිවසෙන් එළියට විත් හෙමින් පඩිපෙළ බසිනඅතරතුර පය පැකිලී කෙඳිරිලි හ`ඩක් නගයි. එය ඇසෙන තාත්තා ඉදිරියට දුවවිත් තේ කෝප්පය ගෙන එය රස බලමින් තරුණිය පිටුපසින් නිවසේ ආලින්දයට පැමිණ පුටුවක වාඩිවන්නේ ඉක්මන් ගමන්වලට තමන් අකමැති බවටත් හෙට දිනයේ මඳක් නැවතී යන්නට පැමිණෙන බවටත් පවසමිනි. ඉන් සියලූ දෙනා සතුටට පත්ව සිනාසෙයි. වෙළෙඳ දැන්වීමෙහි තත්පර 120ක්පුරා දිවෙන්නේ ඒ කතාවයි.

තේ යනු මුලූ මහත් ශ‍්‍රී ලාංකේය ප‍්‍රජාවගේ පොදු පානයකි. ඊට ජාති, ආගම් හෝ කුල භේද නැත. අමුත්තුට තේ කෝප්පයක් පිළිගැන්වීම ශ‍්‍රී ලාංකිකයන්ගේ පොදු ලක්‍ෂණයකි. අමුත්තන්ට ඇති බැඳීම, ආදරය කියා පාන්නේ එසේ පිළිගන්වනු ලබන තේ කෝප්පයෙහි ප‍්‍රනීත බවෙනි. වෙළෙඳ දැන්වීම තුළ එය මනාව යොදාගෙන ඇත්තේ ලා ඕජී වෙළෙඳ නාමයද ජාතික සංහිඳියාවේ සුවිශේෂී සන්නාමයක් බවට පත් කරමිනි. වාණිජ නිෂ්පාදනයක් වෙනුවෙන් මේ ආකාරයේ තේමාවක් යොදා ගැනීම අභියෝගාත්මක කරුණක් වුවද ඒ තුළින් ලබන සාර්ථකත්වය වාණිජමය වටිනාකමකට වඩා ඉතාමත් ඉහළය.

එහි වැදගත් බව හා වටිනාකම නිසාම මේ වන විටත් ඒ වෙනුවෙන්ම වූ නරඹන්නන් 848,000 ක ප‍්‍රමාණයක් මෙන්ම මිලියන 1.2ක  වාර ගණනක් මෙම වෙළෙඳ දැන්වීම සමාජ මාධ්‍ය තුළ නරඹා තිබීමද විශේෂත්වයකි. යුනිලිවර්හි සන්නාම අතුරින් මේ දක්වා ෆේස් බුක් සමාජ ජාලය තුළ ශ‍්‍රී ලංකාවේ ඉක්මණින්ම මිලියන 2.5ක පිරිසක් නරඹා ඇත‘ වෙළෙඳ දැන්වීම ලෙසද ඊට අත්වන වටිනාකම ඉතා ඉහළය.


මේ පිළිබඳව අදහස් දැක්වූ යුනිලිවර් ශ‍්‍රී ලංකාහි පාන අංශ ප‍්‍රධානී මිහිර කුලතුංග මහතා ‘‘යුනිලිවර් සමාගම ලෙස අපි ශක්තිමත් අලෙවිකරණ සම්මිශ‍්‍රණයක් සමග සාර්ථක සන්නාමයක් නිර්මාණය පිළිබඳ නිරන්තරයෙන් විශ්වාස කරනවා. ලා ඕජී නවතම වෙළෙඳ දැන්වීම ඊට දැවැන්ත පියවරක් ලෙස සඳහන් කළ හැකියි. වාර්ගික එකමුතුව සහ සබඳතා තේමාව කර ගත් එය අපගේ අපේක්‍ෂාවන් ඉහළ නංවමින් විශාල කතාබහක් ඇතිකිරීමට සමත්ව තිබෙනවා. මේ තුළ වාණිජ අරමුණකට එහා ගිය සමාජ පණිවිඩයක් ඇති බව මා පෞද්ගලකවද විශ්වාස කරන දෙයක්. මෙම ලා ඕජී වෙළෙඳ දැන්වීම අනෙකුත් සියලූ තේ වෙළෙඳ දැන්වීම් අභිබවා යමින් පාරිභෝගික හදවත් ආදරයෙන් වැළඳගනු ඇති අතර එය ඔවුන්ගේ වාර්ගික විරෝධයන් මුලිනුපුටා දැමීමටද හේතුවක් වනු ඇති. වෙළෙඳ දැන්වීම කෙතරම් සරල වුවත් ඉන් ලබා දෙන පණිවිඩය ඉතා විශේෂයි. එබැවින්ම මෙය යුනිලිවර්හි සාර්ථකම වෙළෙඳ දැන්වීම් අතරින් එකක් බවට පත්ව ඇත. ඇත්තමට එය විශිෂ්ට නිර්මාණයක්. ඒ සඳහා කැප වූ න්‍උඔ නිර්මාණ කණ්ඩායමට මේ මොහොතේ ස්තුතිය පුද කිරීමට කැමතියි.’’ යනුවෙන් පැවසීය.

මෙම සුවිශේෂී දැන්වීම් නිර්මාණය පිළිබඳ අදහස් දැක්වූ එහි නිර්මාපකයා වන ජේ. වෝල්ටර් තොම්සන්ස් හි ප‍්‍රගීත් මාහියන්ගම ‘‘නවතම ලා ඕජී වෙළෙඳ දැන්වීම තුළින් හදවතට දැනෙන පොදු සමාජ පණිවිඩයක් ලබා දෙමින් නව මානයක් සනිටහන් කිරීමට හැකියාව උදා වී තිබෙනවා. ජනප‍්‍රිය රෝසා වෙළෙඳ දැන්වීම තුළින් ජනතා ආකර්ෂණය හිමි කරගත් ලා ඕජී සන්නාමය තව දුරටත් ඉදිරියට යමින් බැඳීම් පෝෂණය කිරීම සඳහා සමීප දායකත්වයක් දැක්වීමට මේ වෙළෙඳ දැන්වීම හරහා අවස්ථාව උදා වී තිබෙනවා. ජාති, කුල, ආගම්, වයස් භේද වැනි සියලූ විවිධත්වයන් අතර කවුරුත් ලා ඕජී තේ ප‍්‍රිය කරන බව නිර්මාණ කරනයේදී අප ලබා දිය යුතු පණිවිඩයයි. මේ වෙළෙඳ දැන්වීම තුළින් එය මනාව නිර්මාණය කිරීමට අපට හැකියාව උදා වූ බව පැවසිය යුතුයි..’’යනුවෙන් පැවසීය.

වසර 45ක් තිස්සේ ශ‍්‍රී ලාංකිකයන්ගේ විශ්වාසය තහවුරු කළ සන්නාමයක් වන ලා ඕජී ශ‍්‍රී ලංකාවේ කඳුකරයේ සාරයන් තුළින් තත්වයෙන් උසස් තේ නිෂ්පාදනයක් ලෙස පාරිභෝගිකයා අතට පත්වෙයි.

Sony International (Singapore) සමාගම සිය බෙදාහරින්නා වන CameraLK පුද්ගලික සමාගම එක්ව නවතම Sony ඩිජිටල් ඡායාරූප ප්‍රදර්ශණාගාරයක් ශ්‍රී ලංකාවේ ආරම්භ කරයි.

වර්ග අඩි 2000ක පමණ පුළුල් පරාසයක විහිදුනු මෙම නවතම ප්‍රදර්ශනාගාරය Sony Camera Flagship Store  ලෙස හඳුන්වයි. කොළඹ 5, හයිලෙවෙල්පාරේ අංක 263දරන ස්ථානයේ මෙම ප්‍රදර්ශනාගාරය පිහිටුවා තිබේ. Alpha digital කැමරා මාදිලි සියල්ලක්ම මෙහිදී අලෙවි කරන අතර Sony camera bags, flash units සහ batterygrips ආදී සියලුම කැමරා උපාංග එකම වහලක් යටදී  පහසුවෙන් ලබාගැනීමෙට මෙහිදී අවස්ථාව සලසා තිබේ.

ඡායාරූපකරණ උපාංග වලට අමතරව  Sony headphones, Bluetooth speakers සහ Playstation 4 gaming console,මෙන්ම  games සහ අමතර උපාංගද මෙම ප්‍රදර්ශනාගාරයේදී මිලදී ගත හැකිය.

මෙම සමාර්ම්භක අවස්ථාවට එක්වෙමින් CameraLK  පුද්ගලික සමාගමේ කළමණාකාර අධ්‍යක්ෂ අනුෂ්ක ගුණසිංහ මහතා සඳහන් කළේ  CameraLK හා Sony එක්ව ආරම්භ කළ මෙම නවතම මධ්‍යස්ථානය  ශ්‍රී ලාංකේය පාරිභෝගිකයින් වෙත ලැබුණු ස්වර්ණමය අවස්ථාවක් ලෙස සලකන බවයි. මෙහිදී වැඩිදුරටත් අදහස් දැක්වූ අනුෂ්ක ගුණසිංහ මහතා පෙන්වා දුන්නේ  Sony හි ඩිජිටල් ඡායාරූපකරණ නිෂ්පාදන මිළදී ගැනීමේදී  සහ බෙදාහැරීමේදී නව තාක්ෂණික  විශේෂඥ දැනුම ලබාදීමට ද මෙහිදී අවස්ථාව හිමිවන බවයි. මෙම නව මධ්‍යස්ථානය මෙරට ඡායාරූප ලෝලීන්ගේ අවශ්‍යතා සියල්ල  එකම වහලක් යටදී සපුරාලන අනගි අවස්ථාවක් බවද හෙතෙම පෙන්වා දුන්නේය.

Sony South East Asia (A Division Company Of Sony Electronics (Singapore) Pte. Ltd.) හි ප්‍රාදේශීය වෙළඳ සංවර්ධන මධ්‍යස්ථානයේ සභාපති මසාකි මට්සුමේ  මහතා පෙන්වා දුන්නේ CameraLK හා එක්ව සිටින  කැමරාලෝලීන් වෙත මෙය කදිම අවස්ථාවක් වන බවයි. Sony හි අර්ථය වන “Kando” යන්නෙන් හැඟවෙන විත්තවේගී මැදිහත්වීම සහ චිත්තවේගී ප්‍රතිචාර දැක්වීමේ බලය මෙමඟින් මැනවින් තහවුරු වන බවයි. විශ්මය ඇතිකරවන නිෂ්පාදන පෙළක්  සමඟ නව්‍ය අත්දැකීමක් පාරිභෝගිකයා වෙත තිළිණ කිරීමට මෙම නව මධ්‍යස්ථානය යටතේ හැකිවනු ඇති බවට හෙතෙම විශ්වාසය පල කළේය.

මෙම නවතම මධ්‍යස්ථානයේදී  කැමරා සහ ලෙන්ස් ආදී නවීනතම කැමරා උපාංග අත්හදා බැලීමට සහ පරීක්ෂා කිරීමට පාරිභෝගිකයින්ට අවස්ථාව හිමිවන අතර එමඟින් ඡායාරූප ශිල්පීන්ට සිය කුසලතා වැඩිදියුණු කර ගැනීමටද අවස්ථාවක් හිමිවෙයි. Sony Digital Workshop  හි පැවැත්වෙන පාඨමාලා වලදී මූලික අදියරේ සිට  උසස්තම ඡායාරූප තාක්ෂණය දක්වා  අධ්‍යයනය කිරීමට ද අවස්ථාව හිමිවෙයි.

මෙම නවතම Sony Camera Flagship Store  දිනපතා පෙරවරු 9.00සිට පස්වරු 07.00දක්වා විවෘතව තැබෙන අතර සති අන්ත දිනවල පෙරවරු 9.00සිට පස්වරු 3.00දක්වා විවෘතව තැබෙයි.

රජය විසින් නිවේදනය කරනු ලැබූ විදුලි සංදේශන බදු සංශෝධනයට සමගාමීව, සියලූම බලයලත් සන්නිවේදන සේවා සැපයුම්කරුවන් විසින් ජංගම සහ ස්ථාවර ග්‍රාහකයන්ට විශේෂ දීමනාවක් ලෙස අන්තර්ජාල පැකේජ, කාඩ් සදහා 10% අමතර ඩේටා ලබාදීමට කටයුතු කර ඇත. 
 
එමෙන්ම අප රටේ ජනතාව වෙත ඩිජිටල් ලෝකය වඩාත් සමීප කරමින් තැබූ මෙම පියවර, ශ්‍රී ලංකාව ඩිජිටල්කරණය දක්වා යන ගමනේ තැබූ විශාල පියවරක් ලෙස සැලකිය හැකියි.   
 
මෙම අමතර අන්තර්ජාල දීමනාව ශ්‍රී ලංකා විදුලි සංදේශ නියාමන කොමිෂන් සභාවේ අනුමැතිය මත, විදුලි සංදේශන සේවා බදු ලිහිල් කිරීමට සමගාමීව 2017 සැප්තැම්බර් 01 සිට ක්‍රියාත්මක වීමට නියමිතය.

සිය සේවක පිරිසෙහි වටිනාකම මැනවින් වටහා ගනිමින් ඔවුන්ට සතුටු සිතින් සේවය කිරීම සඳහා අවශ්‍ය පසුබිම සකසා දෙන ඩීමෝ සමාගම මෙරට හොඳම සේවක සත්කාර සපයන සමාගම් 25අතරට මෙවර ද නම් කෙරෙයි. අඛණ්ඩව පස්වන වරට  මෙම සම්මානය ඩීමෝ සමාගම විසින් හිමිකර ගැනීම විශේෂත්වයකි. මෙරට  සේවය කිරීමට සුදුසු  සේවා ස්ථාන ඇගයීම සඳහා වාර්ෂිකව පැවැත්වෙන Great Place to Work Awards 2017සම්මාන උළෙලේ දී ඩීමෝ සමාගම මෙලෙස ඇගයීමට පාත්‍ර වූ අතර මීට අමතරව මෙහිදී තවත් විශේෂ සම්මාන 4ක් හිමිකරගැනීමටද ඩීමෝ  සමාගම සමත් වී තිබේ. ඒ අතර සේවය කිරීමට සුදුසු  හොඳම පීඑල්සී සමාගමට හිමි රන් සම්මානය දිනාගැනීම සහ මහා පරිමාණ ව්‍යවසාය අංශයේ රිදී සම්මානය යන සම්මාන හිමිවීම ද විශේෂත්වයකි.

ආචාර ධර්ම අගයන වගකිවයුතු සමාගමක් වන ඩීමෝ තම සේවක පිරිස සහ අනිකුත් පාර්ශවකරුවන් සමඟ සහයෝගීව කටයුතු කරන සමාගමකි. ඩීමෝ තම සමස්ත සේවක පිරිසෙහි ආරක්ෂාව පිළිබඳව විශේෂ සැලකිල්ලක් දක්වන අතරම සේවක පිරිස සමඟ සහයෝගයෙන් කටයුතු කරන සමාගමකි. සියලුම සේවකයින් වෙත වෛද්‍ය පහසුකම් සැපයීමේ වැඩපිළිවෙල සහ වරින් වර සංවිධානය කෙරෙන සෞඛ්‍ය  වැඩසටහන්  ආදිය ඊට සාක්ෂි දරයි. මෙම ක්‍රියාකාරකම් අගයමින් Great Place to Work Awards 2017සම්මාන උළෙලේ දී  ඩීමෝ ආයතනය වෙත හොඳම සෞඛ්‍ය වැඩසටහනට හිමි සම්මානය ද පිරිනැමිණ. තවද පුද්ගල කේන්ද්‍රිය පුහුණු හා සංවර්ධන කටයුතු වෙනුවෙන් පිරිනැමෙන සම්මානය ද ඩීමෝ ආයතනය විසින් හිමිකර ගැනීම මෙහිදී කැපී පෙනුණි.  සිය සේවකයින් විශේෂඥයින් සහ වෘත්තිකයින් බවට පත්කරලීම සඳහා දිරිමත් කිරීම ඩීමෝ හි ප්‍රමුඛතම කාර්යයකි. කුමන ධාරිතාවකින් යුතු වුව ද, කුමන තරාතිරමේ රැකියාවක නිරත වුව ද සිය සේවකයින් නිරන්තර විශේෂ පුහුණු වැඩසටහන් සහ සහතික පත් පාඨමාලා  සඳහා යොමු කිරීම මෙහිදී සිදුවෙයි. එමෙන්ම නායකත්ව සංවර්ධනය විශේෂ ප්‍රමුඛ කාර්යයක් ලෙස සලකන ඩිමෝ සමාගම සිය සේවක පිරිසෙහි නායකත්ව කුසලතා වර්ධනයට ද දිරි දෙයි. මෙම සියළු  වැඩසටහන් සඳහා අධ්‍යයන කාර්යයන් ඩිජිටල් තාක්ෂණය තුළින් සිදුකෙරෙන අතර  ප්‍රායෝගික ක්‍රියාකරකම් රැසක් සමඟ එම වැඩසටහන් ක්‍රියාත්මක කෙරෙයි.

තමන් සම්බන්ධවන කාර්යන් හොඳම ආකාරයෙන් නිමා කරලීමට සේවකයින් හුරු කරවන අර්ථාන්විත ධාරිතා සංවර්ධන  වැඩසටහන් රැසක් ද ඩීමෝ ආයතනය විසින් ක්‍රියාත්මක කර ඇති අතර එමඟින් ආයතනික ක්‍රියාකාරීත්වය සඳහා සිය සේවකයින්ගේ දායකත්වය උපරිම මට්ටමින් ලබාගැනීමට ඩීමෝ ආයතනය සමත් වී  තිබේ.

මානුෂිය ගුණාංග රැසකින් යුතුව සිය ක්‍රියා පටිපාටිය ඉදිරියට ගෙනයාමේ  වගකීම ඩීමෝ විසින් තම සියලු කොටස්කරුවන්  වෙත පවරා තිබේ. ගතවූ වසර 5තුළ ඵලදායිතාවයෙන් හා ස්ථාවර ලෙස සේවක පහසුකම් නැංවීම තුළින් ඩීමෝ සමාගම “සේවය කිරීම සඳහා හොඳම ස්ථානයක් බවට “ පත්ව එම තත්වය ඉදිරියට පවත්වාගෙන ගොස් තිබේ.

ලංකා බැංකුවේ 78 වන සංවත්සරය නිමිත්තෙන් මහරගම ලංකා බැංකුව අධි ශ්‍රේණි ශාඛාව විසින් සංවිධානය කළ සැමරුම් උත්සවයක් හා ලේ දන්දීමේ කඳවුරක් අද (01) පෙරවරුවේ එම බැංකු පරිශ්‍රයේදී පැවැත්විණි.

එම අවස්ථාවට ප්‍රධාන ආරාධිත අමුත්තන් ලෙස මහරගම ලංකා බැංකුව අධිශේණි ශාඛාවේ කළමණාකාරිනී නිරෝෂා අබේසුන්දර මහරගම ප්‍රාදේශීය ලේකම් බුද්ධි තරංගා, මහරගම නගර සභාවේ ලේකම් විනීතා ඈපා, මහරගම පිළිකා රෝහලේ රෝහල් කමිටු සභාපතිනි මානෙල් අයිලප්පෙරුම, යන මහත්ම මහත්මීන් ද මහරගම වෙළඳ සංගමයේ සභාපති කරු සමරතුංග මහතා ඇතුළු වෙළඳ ව්‍යාපාරිකයින්ද ලංකා බැංකු කාර්ය මණ්ඩලයද මීට සහභාගී වූහ.



සටහන හා ඡායාරූප - තුෂාර අතපත්තු

චීනයේ ගුවාන්ක්ෂි සහ ශ‍්‍රී ලංකාව අතර වෙළෙඳ ගනුදෙනු පුළුල් කිරීමට සහ දෙරට අතර ද්වී පාර්ශ්වික ආර්ථික සහ වෙළෙඳ සහයෝගිතාව වර්ධනය කිරීමට පහසුකම් සැලසීමේ අරමුණින් 'The Belt and Road' සංකල්පය නිර්මාණය කිරීම සඳහා ගුවාන්ක්ෂි ෂුවාන්ග් ස්වයං පාලිත ප‍්‍රදේශය විසින් සංවිධානය කරනු ලබන 2017 චීන ගුවාන්ක්ෂි නිපැයුම් ප‍්‍රදර්ශනය ජූලි මස 14 සිට 16 දින දක්වා ඉතා සාර්ථක අන්දමින් ශ‍්‍රී ලංකා ප‍්‍රදර්ශය සහ සම්මේලන මධ්‍යස්ථානයේදී ආරම්භ විය.
 
මෙය ගුවාන්ක්ෂි රජය විසින් ශ‍්‍රී ලංකාවේ වෙළෙඳ ප‍්‍රදර්ශනයක් පවත්වනු ලබන ප‍්‍රථම අවස්ථාවයි. මේ සඳහා ප‍්‍රදර්ශන කුටි 30ක් තම නිපැයුම් ඉදිරිපත් කරන අතර ඉන් 27ක්ම ගුවාන්ක්ෂි ප‍්‍රදේශයේ ප‍්‍රධාන පෙලේ නිපැයුම් අපනයන සමාගම් වේ. ප‍්‍රදර්ශනය ඉලෙක්ට්‍රොනික් නිපැයුම්, ඉදිකිරීමේ අමුද්‍රව්‍ය සහ යන්ත‍්‍ර සූත‍්‍ර, ආහාර සහ තේ කොල, රෙදි පිළි සහ එදිනෙදා ගෘහ අත්කම් යන කාණ්ඩ 5 යටතේ පැවැත්වෙන අතර එ් සඳහා ඉදිරිපත් කෙරෙන උසස් ප‍්‍රමිතියේ නිෂ්පාදන වලින් ගුවාන්ක්ෂි ප‍්‍රදේශයේ විශිෂ්ට නිපැයුම් ධාරිතාව පිළිඹිබු වනු ඇත.
 
වෙරළ, දේශ සීමා, ගංගා ආදී සීමාවන් අතර පැතිර පවතින ගුවාන්ක්ෂි, ආර්ථික අතින් චීනයේ ඉතා වැදගත් ප‍්‍රදේශයක් වන අතර එය ඉතා වැදගත් ආර්ථික චක‍්‍රයක් වන ASEAN දකුණු චීනය, සහ නිරිත දිග චීනය අතර පැතිර පවතී. වර්ග කිලෝ මීටර් 2,37,600ක ප‍්‍රදේශයක් පුරා පැතිර පවතින මෙම ප‍්‍රදේශයේ ජනගහණය මිලියන 55.79ක් වේ. 2016 වසරේ ගුවාන්ක්ෂි හි දළ දේශීය නිෂ්පාදිතය ඩොලර් බිලියන 274.68 ක් වූ අතර එහි අපනයන හා ආනයන වෙළෙඳ අගය ඩොලර් බිලියන 47.9 ක් විය. ගුවාන්ක්ෂි අධික ඛනිජ සම්පත්, කෘෂි කර්මාන්තය, වන සම්පත, සංචාරක, සාගර ආදි සම්පත් වලින් ඉතා පොහොසත් භූමි ප‍්‍රදේශයකි. ඉතා වැදගත් කර්මාන්ත මධ්‍යස්ථානයක් ලෙස කටයුතු කරන එය නිරිත දිග චීනයේ පිහිටි එකම සාගර වරායද වන්නේය. 
වර්තමානයේ චීන රජයේ සහාය ලබමින් ගුවාන්ක්ෂි 'The Belt and Road' සංකල්පය ශක්තිමත් කිරීමේ ද්වාරයක් වීම සඳහා සංවර්ධනය වෙමින් පවතින අතර එමගින් ශ‍්‍රී ලංකාව සහ ගුවාන්ක්ෂි අතර නව ඉසව් කීපයක් වෙනුවෙන් සහයෝගිතාවක් ඇතිකර ගැනීම සඳහා මං විවර වනුු ඇත. මෙම සහයෝගිතාව ඔස්සේ විශිෂ්ට අවස්ථාවන් රැුසක්ද බිහිවේ. ශ‍්‍රී ලංකාව ඉතා වැදගත් වෙළෙඳ පාර්ශ්වකරුවකු ලෙස ගුවාන්ක්ෂි සලකනු ලබන අතර එ් අනුව මෙම ප‍්‍රදර්ශනය මගින් ගුවාන්ක්ෂි සහ දකුණු ආසියාව අතර නව වෙළෙඳ මාවතක්ද බිහිවනු ඇත.
 
මෙම ප‍්‍රර්ශනය විවෘත කිරීමේ උළෙල සඳහා ගුවාන්ක්ෂි හි වාණිජ දෙපාර්තමේන්තුවේ නියෝජ්‍ය කවුන්සල්වරයා වන ක්ෂියොන් ජියාජුන්, ශ‍්‍රී ලංකාවේ කර්මාන්ත සහ වෙළෙඳ කටයුතු අමාත්‍ය රිෂාඞ් බද්යුද්දීන්, ශ‍්‍රී ලංකාවේ වැඩ බලන චීන තානාපතිවරයා, ශ‍්‍රී ලංකා චීන වාණිජ මණ්ඩලයේ සභාපතිවරයා, ශ‍්‍රී ලංකා වාණිජ මණ්ඩල සහ කර්මාන්ත සම්මේලනයේ ප‍්‍රධානීන්, ශ‍්‍රී ලංකා චීන ව්‍යාපාරික කවුන්සලය ඇතුලූ විශාල පිරිසක් සහභාගි වූහ.

Page 5 of 7

IMAGE

සැමියාගේ බිමත්කම සහ නොගැළපීම නිසයි විවාහය බිඳ වැටුණේ

IMAGE 2017 Nov 23 13:33
තිලකා රණසිංහගේ ජීවිතයේ වඩාත්ම සතුටු වූ අවස්ථාව හා වැඩියෙන්ම දුක් වූ අවස්ථාව සිහිපත් කරන්න...
Views - 3974

ලංකාව හැර ගිය නතාෂා ආපහු ඇවිත් කියපු කතාව

IMAGE 2017 Nov 23 08:03
නතාෂා පෙරේරා පහුගිය කාලයේ වැඩිපුර දකින්නට ලැබුණේ නැහැ. ඒ ඇය තමන්ගේ ආදරණීය සැමියා ප්‍රිහාන්...
Views - 3718

55 වියැති බැංකු ලොක්කා 29 කන්තෝරු නෝනා සමඟ 'හනිමූන්' ගිහින්

IMAGE 2017 Nov 22 12:50
බැංකුවක උසස් නිලයක් දරන පනස්පස් හැවිරිදි සිය සැමියා වසර ගණනාවක් තිස්සේ විසිනව හැවිරිදි රජයේ...
Views - 6787

අහසේ සිට බිමට පනින එස්.ටී.එෆ්. යුවතියෝ

IMAGE 2017 Nov 22 10:55
අම්පාර උහන ගුවන් ධාවන පථයෙන් අහසට නැඟගත්, එම්. අයි. 17 වර්ගයේ හෙලිකොප්ටරය  නිලඹර දෙපළු කරමින්...
Views - 4194

මිහිදුම සහ වැස්ස ගැන 'කාලගුණ විද්‍යාවෙන්' බොරු කී‍වේ ඇයි?

IMAGE 2017 Nov 22 10:43
මේ දිනවල අළුයම් කාලයේ අගනුවර ඇතුළු ප්‍රදේශ රැසක දැඩි මිහිදුම් තත්ත්වයක් දක්නට ලැබුණු බව...
Views - 2617

මුගාබේගේ බිරිඳ ද පක්ෂයෙන් නෙරපයි

IMAGE 2017 Nov 21 09:37
වසර 37  ක කාලයක් සිම්බාබ්වේ දේශය පාලනය කළ රොබට් මුගාබේ නිවාස අඩස්සියට ගනිමින් හමුදාව එරට...
Views - 3423

Please publish modules in offcanvas position.

Web Analytics