Coss Ear2
lakbima.lk
COSS Ear 1

ලා ඕජී ජාතික සංහිඳියාවෙහි වටිනාකම අරුත් ගන්වයි

මේ දිනවල රූපවාහිනී නාලිකාවන් තුළින් දක්නට ලැබෙන සුවිශේෂී මෙන්ම නිර්මාණාත්මක වෙළෙඳ දැන්වීමක් ලෙස හැඳින්විය හැකි යුනිලිවර් ශ‍්‍රී ලංකාහි ලා ඕජී තේ වෙළෙඳ දැන්වීම සුවහසක් ශ‍්‍රී ලාංකිකයන්ගේ ඇගයීමට ලක් වෙමින් පවතින්නකි. ශ‍්‍රී ලාංකේය ජාතික සමගිය, සංහිඳියාව හා ජාතීන් අතර ඇති බැඳීම පමණක් නොව ආදරය යනාදී කාලෝචිත තේමාවක් තුළින් ජනතා හදවත ස්පර්ශ කරන්නට එම නිර්මාණාත්මක වෙළෙඳ දැන්වීම සමත්ව ඇත. සෑම ආගමකම අන් අයට ආදරය කිරීම පිළිබඳ ඉගැන්වීම් දක්නට ඇති නිසාම ඊට කදිම අඩිතාලමක් සැපයීමට මෙම ලා ඕජී වෙළෙඳ දැන්වීම සාර්ථක උත්සාහයක් ගෙන ඇති බව සඳහන් කළ හැකිය.

සිංහල තරුණයකු සහ මුස්ලිම් තරුණියක අතර සිදුවන විවාහය ලාංකේය සමාජය තුළ අසම්මතයක් ලෙස සැළකීම සාමාන්‍ය තත්වයකි. ඒ සම කුල හෝ සම ජාති විවාහයන් පිළිබඳ මුල් බැස ගෙන ඇති සංස්කෘතික සාධකයන් හේතුවෙනි.

වෙළෙඳ දැන්වීම ඇරඹෙන්නේ මුස්ලිම් තරුණිය සිංහල තරුණයාගේ අතෙහි මෙහෙන්දි රටා අඳින දර්ශනයකිනි. ඔවුන් කතා කරන්නේ ලැබෙන්නට සිටින දරුවා පිළිබඳවය. ඒ අතරම වාහනයක ශබ්දයක් ඇසී මුලින් තරුණයාද ඉන් පුසුව තරුණියද නැගී සිටියි. පැමිණෙන්නේ තරුණයාගේ දෙම්පියන්ය. තරුණයා තරුණිය දෙස බලා ‘තාත්තා’ යනුවෙන් පවසන්නේ තරමක් බිය සුලූ බවකිනි. සිය ලේලියට දරුවකු පිළිසිඳගෙන ඇති බව දැන ගන්නා තරුණයාගේ මව්පියන් ඇයව බැලීමට පැමිණෙන්නේ සිංහල සංස්කෘතියේ ඇති වගකීම, යුතුකම වැනි සාධකයන්ද තීව‍්‍ර කරමිනි. තරුණයාගේ මව නිවසට පැමිණියද, පියා නිවස තුළට නොපැමිණෙයි. ඒ පිළිබඳව තරුණයා මවගෙන් විමසන්නේ තාත්තා... යනුවෙන් පමණකි. මව පවසන්නේ පියාගේ සිතෙහි වූ අමනාපය තවමත් එලෙසම පවතින බවයි. මේ කතා බහ අතරතුර මුලූතැන්ගෙයට ගොස් තරුණිය තේ පිළියෙළ කරයි. ඇය ඊට යොදන්නේ ලා ඕජී තේකහටයි. තරුණිය පසුපසින් මුලූතැන්ගෙට යන තරුණයාගේ මව තමන් ගෙන ආ පාර්සලය තබන්නේ ගෙවත්තේ හැදුණු පළතුරු වලට දුව කැමති ඇති නේදැයි අසමිනි. තරුණිය හ්ම් යනුවෙන් පිළිතුරු දෙයි. පුතණුවන්ගේත් ඔවුනොවුන් කෙරෙහි ඇති ආදරය තරුණයාගේ මවට මනාව වැටහෙන්නේ නිවස තුළ ඇති ඔවුන්ගේ ඡුායාරූප කිහිපයක් දැකීමෙනි. තේ කෝප්ප දෙකක් පිළියෙල කර බන්දේසියක තබා මවට පිළිගන්වයි. මව තමන්ගේ තේ කෝප්පය ගෙන අනෙක් තේ කෝප්පය සකස් කර තරුණිය දෙස බලන්නේ පියාගේ තේ කෝප්පය පිළිගැන්වීමට අවස්ථාව සළසාදෙමිනි. තරුණිය තරුණයා දෙස බලා තේ බන්දේසියද රැුගෙන නිවසෙන් එළියට විත් හෙමින් පඩිපෙළ බසිනඅතරතුර පය පැකිලී කෙඳිරිලි හ`ඩක් නගයි. එය ඇසෙන තාත්තා ඉදිරියට දුවවිත් තේ කෝප්පය ගෙන එය රස බලමින් තරුණිය පිටුපසින් නිවසේ ආලින්දයට පැමිණ පුටුවක වාඩිවන්නේ ඉක්මන් ගමන්වලට තමන් අකමැති බවටත් හෙට දිනයේ මඳක් නැවතී යන්නට පැමිණෙන බවටත් පවසමිනි. ඉන් සියලූ දෙනා සතුටට පත්ව සිනාසෙයි. වෙළෙඳ දැන්වීමෙහි තත්පර 120ක්පුරා දිවෙන්නේ ඒ කතාවයි.

තේ යනු මුලූ මහත් ශ‍්‍රී ලාංකේය ප‍්‍රජාවගේ පොදු පානයකි. ඊට ජාති, ආගම් හෝ කුල භේද නැත. අමුත්තුට තේ කෝප්පයක් පිළිගැන්වීම ශ‍්‍රී ලාංකිකයන්ගේ පොදු ලක්‍ෂණයකි. අමුත්තන්ට ඇති බැඳීම, ආදරය කියා පාන්නේ එසේ පිළිගන්වනු ලබන තේ කෝප්පයෙහි ප‍්‍රනීත බවෙනි. වෙළෙඳ දැන්වීම තුළ එය මනාව යොදාගෙන ඇත්තේ ලා ඕජී වෙළෙඳ නාමයද ජාතික සංහිඳියාවේ සුවිශේෂී සන්නාමයක් බවට පත් කරමිනි. වාණිජ නිෂ්පාදනයක් වෙනුවෙන් මේ ආකාරයේ තේමාවක් යොදා ගැනීම අභියෝගාත්මක කරුණක් වුවද ඒ තුළින් ලබන සාර්ථකත්වය වාණිජමය වටිනාකමකට වඩා ඉතාමත් ඉහළය.

එහි වැදගත් බව හා වටිනාකම නිසාම මේ වන විටත් ඒ වෙනුවෙන්ම වූ නරඹන්නන් 848,000 ක ප‍්‍රමාණයක් මෙන්ම මිලියන 1.2ක  වාර ගණනක් මෙම වෙළෙඳ දැන්වීම සමාජ මාධ්‍ය තුළ නරඹා තිබීමද විශේෂත්වයකි. යුනිලිවර්හි සන්නාම අතුරින් මේ දක්වා ෆේස් බුක් සමාජ ජාලය තුළ ශ‍්‍රී ලංකාවේ ඉක්මණින්ම මිලියන 2.5ක පිරිසක් නරඹා ඇත‘ වෙළෙඳ දැන්වීම ලෙසද ඊට අත්වන වටිනාකම ඉතා ඉහළය.


මේ පිළිබඳව අදහස් දැක්වූ යුනිලිවර් ශ‍්‍රී ලංකාහි පාන අංශ ප‍්‍රධානී මිහිර කුලතුංග මහතා ‘‘යුනිලිවර් සමාගම ලෙස අපි ශක්තිමත් අලෙවිකරණ සම්මිශ‍්‍රණයක් සමග සාර්ථක සන්නාමයක් නිර්මාණය පිළිබඳ නිරන්තරයෙන් විශ්වාස කරනවා. ලා ඕජී නවතම වෙළෙඳ දැන්වීම ඊට දැවැන්ත පියවරක් ලෙස සඳහන් කළ හැකියි. වාර්ගික එකමුතුව සහ සබඳතා තේමාව කර ගත් එය අපගේ අපේක්‍ෂාවන් ඉහළ නංවමින් විශාල කතාබහක් ඇතිකිරීමට සමත්ව තිබෙනවා. මේ තුළ වාණිජ අරමුණකට එහා ගිය සමාජ පණිවිඩයක් ඇති බව මා පෞද්ගලකවද විශ්වාස කරන දෙයක්. මෙම ලා ඕජී වෙළෙඳ දැන්වීම අනෙකුත් සියලූ තේ වෙළෙඳ දැන්වීම් අභිබවා යමින් පාරිභෝගික හදවත් ආදරයෙන් වැළඳගනු ඇති අතර එය ඔවුන්ගේ වාර්ගික විරෝධයන් මුලිනුපුටා දැමීමටද හේතුවක් වනු ඇති. වෙළෙඳ දැන්වීම කෙතරම් සරල වුවත් ඉන් ලබා දෙන පණිවිඩය ඉතා විශේෂයි. එබැවින්ම මෙය යුනිලිවර්හි සාර්ථකම වෙළෙඳ දැන්වීම් අතරින් එකක් බවට පත්ව ඇත. ඇත්තමට එය විශිෂ්ට නිර්මාණයක්. ඒ සඳහා කැප වූ න්‍උඔ නිර්මාණ කණ්ඩායමට මේ මොහොතේ ස්තුතිය පුද කිරීමට කැමතියි.’’ යනුවෙන් පැවසීය.

මෙම සුවිශේෂී දැන්වීම් නිර්මාණය පිළිබඳ අදහස් දැක්වූ එහි නිර්මාපකයා වන ජේ. වෝල්ටර් තොම්සන්ස් හි ප‍්‍රගීත් මාහියන්ගම ‘‘නවතම ලා ඕජී වෙළෙඳ දැන්වීම තුළින් හදවතට දැනෙන පොදු සමාජ පණිවිඩයක් ලබා දෙමින් නව මානයක් සනිටහන් කිරීමට හැකියාව උදා වී තිබෙනවා. ජනප‍්‍රිය රෝසා වෙළෙඳ දැන්වීම තුළින් ජනතා ආකර්ෂණය හිමි කරගත් ලා ඕජී සන්නාමය තව දුරටත් ඉදිරියට යමින් බැඳීම් පෝෂණය කිරීම සඳහා සමීප දායකත්වයක් දැක්වීමට මේ වෙළෙඳ දැන්වීම හරහා අවස්ථාව උදා වී තිබෙනවා. ජාති, කුල, ආගම්, වයස් භේද වැනි සියලූ විවිධත්වයන් අතර කවුරුත් ලා ඕජී තේ ප‍්‍රිය කරන බව නිර්මාණ කරනයේදී අප ලබා දිය යුතු පණිවිඩයයි. මේ වෙළෙඳ දැන්වීම තුළින් එය මනාව නිර්මාණය කිරීමට අපට හැකියාව උදා වූ බව පැවසිය යුතුයි..’’යනුවෙන් පැවසීය.

වසර 45ක් තිස්සේ ශ‍්‍රී ලාංකිකයන්ගේ විශ්වාසය තහවුරු කළ සන්නාමයක් වන ලා ඕජී ශ‍්‍රී ලංකාවේ කඳුකරයේ සාරයන් තුළින් තත්වයෙන් උසස් තේ නිෂ්පාදනයක් ලෙස පාරිභෝගිකයා අතට පත්වෙයි.

 

IMAGE

නෙලා සමග ඔබ හමුවට එන බෙනට්ගේ පුතා

IMAGE 2018 Feb 25 14:21
අද වෙද්දී උදාර රත්නායක කියන්නේ නළුවෙක්ද? එහෙමත් නැතිනම් දේශපාලනඥයෙක්ද? නළුකම මගේ වෘත්තිය...
Views - 689

මගෙන් නම් සල්ලි ඉල්ලුවේ නෑ ඒත් මේ වගේ කතාවක් නම් කිව්වා

IMAGE 2018 Feb 25 14:08
මේ වෙද්දී ඉන්දිකාගේ කලා දිවිය දශක දෙකකටත් එහා ගිය එකක් නේද? ඔව්. මම මුලින්ම ක්‍ෂේත්‍රයට එකතු...
Views - 1262

රනිල් සල් සපු නා හැර ගියේ ඇයි?

IMAGE 2018 Feb 25 13:52
“සල් සපු නා” ටෙලි නාට්‍යයේ දැන් රනිල්ව දකින්නට ලැබෙන්නේ නැහැ. ඇයි ඒ ? මම තාවකාලිකව ‘සල්...
Views - 1096

තාත්තගේ අකමැත්තෙන් රඟපාන්න ආපු උපාසක අම්මා

IMAGE 2018 Feb 25 12:18
කොහොමද ඔබට අංජනා එහෙමත් නැත්නම් උපාසක අක්කා වෙන්න අවස්ථාව ලැබුණේ? මාව උපාසක අම්මා කළේ...
Views - 844

බසයේදී දුන් බොරු විවාහ පොරොන්දුවෙන් පවුල්ජීවිතේ 'හබක්'

IMAGE 2018 Feb 23 12:25
ඔහු අගනුවර ප්‍රසිද්ධ සමාගමක විධායක නිලධාරියෙකි. වයස අවුරුදු 40 ඉක්මවූ ඔහුට රූමත් බිරිඳක් සහ...
Views - 5529

අහිමි පෙම ඉල්ලා පෙම්වතියට ප්‍රසිද්ධියේ ගුටි ඇනලා

IMAGE 2018 Feb 23 10:42
පැරණි පෙම්වතියගෙන් අහිමි වූ ආදරය නැවත ඉල්ලා එය නොලැබුණු විට නාරාහේන්පිට ප්‍රදේශයේදී ඇයට...
Views - 3648

Please publish modules in offcanvas position.