Home    |    Daily Lakbima    |    Sunday Lakbima    |   Rajina |    Archive    |    Advertise With Us    |     Careers Email - [email protected] youtube
lakbima.lk

                                                                                        එසැනින් පුවත් | ගොසිප් | විශේෂ පුවත් | සුන්දර ලක්බිම | ව්‍යාපාරික පුවත්     

මීට දශක හත අටකට පෙර අප රටේ ජීවත් වූ 'සවුදං ජෙමා' නම් අපූරු මිනිසා පිළිබඳ තතු විත්ති විමසමින් සිටි මට හැත්තෑව දශකයේ අගභාගයේ එනමින් යුතු චිත්‍රපටයක් තිරගත වූ බව සිහිපත් විය.

ඒ සම්බන්ධයෙන් අන්තර්ජාලයෙන් කරුණු විමසූ මට එය 'ජයන්ත පී සමරසිංහ' නම් සිනමා කරුවෙකුගේ අධ්‍යක්ෂණයක් බව දැක ගත හැකි විය. එහෙත් එවැනි කලා කරුවෙකු පිළිබඳ  නිනව්වක් මා තුළ නොවිණි. එබැවින් මම මගේ හිතවතෙකු වන සිරි කහවලට දුරකතනයෙක් කතා කළෙමි.

"හොඳ දවසෙ ඔයා මට කථා කළේ; අද සැප්තැම්බර් 19 ජයන්ත පී සමරසිංහ මහත්තයාගේ උපන්දිනේ. මම අද උදේ එතුමාට කථා කරලා මම සුභ පැතුවා. පෙරේදා කාඩ් එකකුත් තැපැල් කළා."

මා  බලාපොරොත්තු වන ජයන්ත පී සමරසිංහයන්ගේ දුරකතන අංකය ලබාදීමට සිරි කහවලයන්ට ගත වූයේ විනාඩියකටත් අඩු කාලයකි. ඔහු වැන්නකු නොවී නම් 'සවුදං ජෙමා' චිත්‍රපටය අධ්‍යක්ෂණය කළ ඒ කලාකරුවාගේ තොරතුරු දැනගැනීමට මට 'දහඅතේ යාමට' සිදුවන බව අතිශයින් පැහැදිළිය. ඒ අනුව බලන විට 'සිරි කහවල' නම් වන මේ මිනිසා තුළ පවත්නා සුවිශේෂත්වය මෙරට අන් කිසිදු ශ්‍රී ලාංකිකයකු තුළ නොමැති බව මට සහතිකවම කිව හැක.

සිනමාව, වේදිකාව, ටෙලිනාට්‍ය, ගීත රචනය, සංගීත නිර්මාණය, ගායනය, නව කතා ඇතුළු සාහිත්‍ය කරණය යන විෂය ක්‍ෂේත්‍රයන්ට සම්බන්ධ කලා කරුවන් 4000 කට ආසන්න ප්‍රමාණයක ගේ ලිපිනයන්, උපන්දින සහ දුරකතන අංක සහිත තොරතුරු සංචිතයක් සිරි කහවලයන් සතුව තිබේ.  එමෙන්ම එම කලා කරුවන් සම්බන්ධ තොරතුරු අවශ්‍ය කරන්නවුන්ට නොමිලේ ලබා දීම දශක ගණනාවක් පුරා ඔහුගෙන් ඉටුවන සුවිසල් මෙහෙවරකි. ඊට අමතරව ඒ සෑම කලා කරුවෙකුගේම උපන්දින මුල්කොට 'සුභපැතුම්පත්' යැවීමටත් උපන්දිනය මුල්කොට දුරකතනයෙන්  සුභ පැතීමටත් සිරි කහවලයන්ට කිසිසේත්ම අමතක නොවේ.

එමෙන්ම ශ්‍රී ලංකාවේ කිසිදු පුද්ගලයෙකු තබා කිසිදු ආයතනයක් සතුව වත් නොමැති මෙම ශ්‍රී ලාංකීය කලා කරුවන් සම්බන්ධ තොරතුරු සංචිතය ප්‍රයෝජනයට ගන්නා පිරිස්ද සුළු පටු නොවේ. කොටින්ම හිටපු ජනාධිපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා කලා කරුවන් හට සුභපැතීම පිණිස තම ලේකම්වරයකු ලවා එම කලාකරුවන්ගේ  උපන්දිනයන් සහ දුරකතන අංක ලබා ගන්නේ ද සිරි කහවලයන් වෙතිනි.

ඔහුගේ මේ සුවිශේෂත්වයට මුල් පිරෙනුයේ 1960 දශකයේ ඔහු හින්දි භා‍ෂාව ඉගෙන ගැනීම සඳහා ඉන්දියාවෙන්  ශ්‍රී ලංකාවට ගෙන්වා ගනු ලැබූ දෙසතියකට වරක් නිකුත් වන 'මාධුරී' නම් හින්දි සිනමා සඟරාවය. එහි පළවන හින්දි සිනමා කලා කරු  උපන්දින සුභ පැතුම් තීරයක් පදනම් කොට ඔහු මුල්වරට සිංහල පුවත්පතකින් එවැනි තීරයක් අරඹනුයේ ඉන් වසර 15 කට පමණ පසු 1970 දශකයේ අගභාගයේ ප්‍රවීණ මාධ්‍යවේදී ආතර් යූ අමරසේනයන්ගේ සංස්කරණයෙන් නිකුත් කෙ‍රුණු 'සිත්සර' පුවත්පත මඟිනි. ඉන් පසු කලෙක අභාවප්‍රාත ප්‍රවීණ මාධ්‍යවේදී සුසිල් ගුණරත්නයන්ගේ ඉල්ලීම පිට 'සරසවිය' පුවත්පත සඳහාද ඔහු එවැනි තීරුවක් ආරම්භ කොට ඇත.

1942 පෙබරවාරි 16 වෙනිදා හොරණ අරකාගොඩ උපත ලද සිරි කහවල හොරණ තක්ෂිලා, පානදුරේ ශාන්ත ජෝන් යන විද්‍යාල හරහා සිය උසස් අධ්‍යාපනය හමාර කරනුයේ කොළඹ ආනන්ද විද්‍යාලයෙනි.

වයස අවුරුදු 16 දී එනම් 1958 දී පුවත්පතක් සඳහා සිය මුල්ම ලිපිය සපයන සිරි කහවල 1965 සිට වසර ගණනාවක් සරසවිය පුවත්පතේ විශේෂාංග ලේඛකයෙකු ලෙස ද කටයුතු කොට ඇත.

එවක සිනමාවේ පතාක යෝධයන් වූ ගාමිණී, ටෝනි ඇතුළු නළු නිළියන් සමඟ සමීප ඇසුරක් පවත්වන ඔහු පසුව විජය කුමාරතුංගයන්ගේ අති සමීපතම මිතුරෙකු බවට පත්වෙයි.

1960 දශකයේ සිටම කොළඹ 'බෝඩිංකාර ජීවිතයක්' ගත කරන සිරි කහවලට එවක අප රටේ සිටි ජනප්‍රියතම ගායකයෙකුගේ නිවසෙහි කමාරයක නවාතැන් ලැබෙනුයේ 1977 වසරේය. ඒ ප්‍රවීණ සගීතඥ මහාචාර්ය සනත් නන්දසිරි එම වසරේ නුගේගොඩින් මිලදී ගත් නව නිවසේය. එම නිවසේ කාමරයක පුරා වසර පහක් නවාතැන් ගන්නා සිරි කහවලට තමන්ගේ කලා කරු තොරතුරු ගබඩාව තවත් පොහොසත් කර ගැනීමට මනා ඉඩකඩක් ලැබී ඇත.

එම තොරතුරු සපයාගැනීමෙහි ලා ප්‍රවීණ ගායිකා මල්කාන්ති නන්දසිරි‍ගෙන් ලැබෙනුයේ මහඟු පිටිවහලකි.

කලා කරුවන්ගේ උපන්දින වෙනුවෙන් සුභපතන සිරි කහවල දැනට වසර විසිනවයක්  තිස්සේ සිය උපන්දිනය සැමරීමට වරම් ලැබී නැත. ඊට හේතුව ඔහුගේ වයස අවුරුදු 46 සපිරෙන උපන්දිනයේ දී ඔහුගේ සමීපතම මිතුරු විජය කුමාරතුංගයන් සාහසිකයෙකුගේ වෙඩි පහරින් සදහටම මෙලොව හැර යාමය. එදා මෙදා තුර සෑම මාසයක 16 වෙනි දිනට විජය සමරා ගමේ විහාරස්ථානයේ භික්ෂූන් වහන්සේලාට දානයක් පිරිනැමීමට සිරි කහවල අමතක නොකරයි.

මෙතරම් සුවිසල් සමාජමය කාර්යභාරයක් ඉටු කළ ද සිරි කහවල ධනවතෙක් නොවේ. ඔහු ජීවත් වනුයේ සාමාන්‍ය දිවිපෙවෙතකට ප්‍රමාණවත් ලෙස දැනට බැංකුවක තැන්පත් කොට ඇති මුදලින් ලැබෙන පොළියෙනි. එහෙත් ඔහුගේ සරල චාම් දිවිපැවැත්මට එය එක්තරා අන්දමකින් ප්‍රමාණවත්ය.

මේ අතර පසුගිය අගෝස්තු 09 වෙනිදා සිරි කහවල කළුබෝවිල මහරෝහල් භූමියේදී රිය අනතුරකට ලක්වෙයි.  ඒ රෝහල්ගතව සිටි  ප්‍රවීණ චිත්‍ර ශිල්පී බලංගොඩ සරත් මධූ බැලීමට ගිය අතර තුරදීය. ඉන්පසු දින 10 ක් පමණ එම රෝහලේම නතරවී සිටි සිරි කහවලයන් මේ වන විට  ගෙවනුයේ යහනත් රෝද පුටුවත් අතරට සීමා වූ දිවි පෙවෙතකි. ඔහුට සම්පූර්ණ සුවය ලැබීමට තවත් කලක් ගතවනු ඇතැයි වෛද්‍යවරු කියති. එබැවින් අත්‍යවශම කරුණකදී හැරුණු කොට ඔහුට දුරකතන ඇමතුම් දීමෙන් වලකින ලෙස මම ඔබට ආයාචනා කර සිටිමි.

ඔහු රෝහල්ගතව සිටි අතරේ කලා කරුවන් යම් පිරිසක් ඔහුගේ සුවදුක් විමසා ඔහුට නොයෙකුත් උදව් උපකාර කොට තිබේ. එහි විස්මය ජනක කරුණ වනුයේ ඔහුගෙන් උදව් ලැබූ පුද්ගලයන්ට වඩා ඔහුගෙන් උදව් නොලැබූ පුද්ගලයන් පෙරට විත් ඔහුට එම අවස්ථාවේ පිහිටවීමය.

2006 – 2013 වසරේ ටවර් රඟහලේ උපදේෂක වරයෙකු ලෙස කටයුතු කළ බැවින් පැරණි හා මියගිය කලා කරුවන්ගේ තොරතුරු රාශියක්ද ඔහුගේ ‍තොරතුරු ගබඩාවට ඇතුලත් වී ඇත.

දැන් සිරි කහවලගේ වයස අවුරුදු 75 කි. තම වියපත් බව නිසා කලා ලොව පිළිබඳව වුව අතීතයේ පැවැති තීව්‍ර මතකයක් තමන් කෙරෙන් ගිලිහී යන බව ඔහු කියයි.

දැනට සිරි කහවලයන් සතුව ඇති ශ්‍රී ලංකාවේ අන් කිසිදු පුද්ගලයෙකු සතුව තබා ආයතනයක් වත් සතුව නොමැති එම කලා කරු තොරතුරු සංචිතය 'සිරි කහවල' යන  නම යටතේම අන්තර් ජාලයට එක් කොට එය යාවත්කාලීන කළ හැකි නම් එය වැදගත් ජාතික කලා මෙහෙවරක් වන බවට කිසිදු සැකයක් නැත. නමුත් ඒ සඳහා වන පරිගණක තාක්ෂණික දැනුමක් හෝ උපකරණ ඔහු සතුව නොමැත. එබැවින් සිරි කහවලයන්ගේ නමින් ශ්‍රී ලංකාවේ කලා කරුවන්ගේ තොරතුරු සහිත වෙබ් අඩවියක් පවත්වාගෙන යාම සඳහා ඔහුට උපකරණ මඟින් සහ තාක්ෂණික ශිල්පීමය වශයෙන් උපකාරයක් කළ හැකි කිසිවෙක් වෙත්නම් එය ඔහුට කරන උපකාරයක් නොව මුලු මහත් සමාජයටම කරන මහඟු මෙහෙවරක් බව මගේ වැටහීමය.

"අලුතෙන් එන ගායක ගායිකාවන්ගේ තොරතුරුත් ඔබ ළඟ තිබෙනවාද?"

ඔහු සමඟ කළ සුහද පිළිසඳර අවසානයේ මම එසේ ඇසුවෙමි.

"එහෙම දාල වැඩක් නෑනේ?"

ඔහු කීය.

ඇයි ඒ?

මම සැක මුසුව ඇසුවෙමි!

"අද අලුතෙන් ගායක ගායිකාවො එන විදිහට ඒ ඔක්කොම ගැන තොරතුරු දාන්න ගියොත් මට වෙන වැඩක් කර ගන්න හම්බෙන්නේ නැහැ. ඒත් කමක් නෑ කියමුකො; මම අලුතින් එන ගායකයාගේ ‍තොරතුරු පොතක ලියලා ඉවරවෙලා පහුවෙනිදාට බලනකොට ඒ මිනිහට වෙච්ච දෙයක් නෑ."

සිරි කහවලගේ දුරකතන අංකය - 0714454251

පෙර ලිපි - කලා ලොවේ 'මිස්ටර් හොඳ හිත' හදිසි අනතුරකින් රෝහලේ

තිලක් සේනාසිංහ

ඉන්දියාව කියන්නේ ක‍්‍රිකට්වලට ප‍්‍රසිද්ධ වුණු සහ ක‍්‍රිකට් කිව්වොත් කන්න බොන්න පවා  ඕනෙ නැති මිනිස්සු ඉන්න රටක් කිව්වොත් නිවැරදියි. නමුත් මේ ඔක්කොම පහසුකම් තියෙන්නේ ජාතික මට්ටමේ ක‍්‍රිකට් ක‍්‍රීඩාවට විතරයි. ඒ විතරක් නෙවෙයි ක‍්‍රිකට් කියන්නේ පිරිමින්ගේ ක‍්‍රීඩාවක් කියලා තමයි ඉන්දියානුවන් හිතාගෙන ඉන්නේ. ඒ නිසා ගැහැනු ළමයෙක් ක‍්‍රිකට් ගහනවා කියලා කිව්වොත් ඒක විහිළුවට කාරණයක් බවට පත් වෙනවා. ඉන්දියානු ගැහැනු අය ඉන්නේ දරුවො හදන්නයි කෑම උයන්නයි විතරයි කියන සංකල්පය ඉන්දියානු පිරිමි අතරින් තුරන් කරන්න මේ වගේ ටෙලි නාට්‍යයකට පුළුවන් කමක් නැහැ. නමුත් ‘තමන්නා’ ටෙලි නාට්‍ය වැඩිපුරම ප‍්‍රසිද්ධ වෙලා තියෙන්නේ ඉන්දියානු පිරිමි අය අතර කියලා නම් කියන්නම  ඕනෙ. ඒ ක‍්‍රිකට් නිසා. තවත් පැහැදිලි කරනවා නම් ක‍්‍රිකට් ක‍්‍රිඩා කරන කෙල්ලෙක් තමන්නා ටෙලි නාට්‍යයේ ප‍්‍රධාන චරිතය රඟපාන නිසා.
තමන්නා ටෙලි නාට්‍ය, එහෙමත් නැත්නම් සෝප් ඔපෙරාව 2016 අවුරුද්දෙ පෙබරවාරි පළමුවෙනිදා ඉන්දියානු ස්ටාර් ප්ලස් නාලිකාවෙන් විකාශය වෙන්න පටන් ගත්තා. පළමුවෙනි කතා මාලාවට කොටස් 143 ක් අඩංගු වෙනවා. තාම ඉන්දියාවෙ විකාශය වෙන්නෙ පළමුවෙනි කතා මාලාව. ඒ වගේම අපේ රටෙත් දැන් තමන්නා ටෙලි නාට්‍ය ‘ධාරා’ නමින් විකාශය වෙන්න පටන් අරන්. ධාරා සොලාන්කි කියන්නේ තමන්නා නාට්‍ය මාලාවෙ ඉන්න ප‍්‍රධාන නිළියගෙ නම. ඇය තමයි කලින් කියූ ක‍්‍රිකට් ක‍්‍රිඩා කරන ගැහැනු ළමයා. තරුණ ධාරාගේ චරිතයට පණ දෙන්නේ ප‍්‍රසිද්ධ දකුණු ඉන්දියානු නිළි අනූජා සාතේ විසින්. ලංකාවෙ විකාශය වෙන ධාරා නාට්‍යයේ නම් තාමත් ධාරාගේ චරිතය ර`ගපාන්නේ ධාරාගේ පුංචි කාලයට පණ පොවන හර්ෂිතා  ඕජා කියන පුංචි නිළිය.
අනූජා සාතේ කියන්නේ 2010 වසරේ වේදිකා රංගනයෙන් ටෙලි නාට්‍ය කලාවට අවතීර්ණ වුණු මරාති නිළියක්. 2010 අවුරුද්දෙ ඇය Agnihotra කියන ටෙලි නාට්‍ය අතිශය ජනප‍්‍රියත්වයට පත් වුණා. Agnihotra නාට්‍යයට අනුජාව තෝරා ගන්න හේතු වුණේ ඇය වේදිකාවේ සිදුකළ අපූර්ව රංගනයන් බව Agnihotra හි අධ්‍යක්ෂකවරයා පවසා තිබුණා. අනූජා මේ වනවිට රඟපා ඇති ටෙලි නාට්‍ය ගණන 6 ක්. ඒ සෑම ටෙලි නාට්‍යයකම පවා ඇයට උප ප‍්‍රධාන චරිත ලැබී තිබෙනවා. නමුත් තමන්නා ටෙලි නාට්‍යයේ ඇයට ප‍්‍රධාන චරිතයම ලැබී තිබෙනවා. ඊට අමතරව ඇය මරාති චිත‍්‍රපට පහකත් බජ්රා ඕ මස්තානි කියන බොක්ස් ඔෆිස් වාර්තා තැබූ හින්දි චිත‍්‍රපටයේ රඟපා තිබෙනවා. 
1987 වසරේ ඔක්තෝබර් මස 8 වැනිදා ඉන්දියාවේ පූනෙ හි උපත ලැබූ අනූජා සාතේ බාල කාලය ගත කළේ පූනෙ නගරයේයි. පාසල් අධ්‍යාපනය ලබන අතරම පාසල් වේදිකාවේ දක්ෂ ලෙස රඟපෑ ඇයට ඉන්පසු ප‍්‍රසිද්ධ වේදිකාවේ රඟපාන්නට අවස්ථාව ලැබුණා. වර්තමානය වනවිට ඇය මරාති සිනමාවේ වෘත්තීය නිළියක බවට පත් වෙලා. ටෙලි නට්‍ය ක්ෂේත‍්‍රයේ දී දැන හඳුනා ගත් මරාතේ සිනමා නළු සවුරබ් ගෝක්ලේ සමග විවාහ වුණු අනූජා මේ වනවිට සවුරබ් සමග මුම්බායි නගරයේ පදිංචිව සිටිනවා. 
තමන්නා නිසා අනූජාට ක‍්‍රිකට් ක‍්‍රීඩාව ඉතා හොඳින් පුහුණු වෙන්න සිදු වුණා. රූගත කිරීම් සිදු කරන්න මාස තුනකට කලින් සිට ඇය පන්ජාබි ක‍්‍රිකට් පුහුණුකරුවෙකු යටතේ දවසකට පැය හතර බැගින් පිති හරඹය පුහුණු වුණු ආකාරය ගැන ‘ස්ටාර්ස්’ සඟරාවට විස්තර කර තිබුණා. මේ වනවිට ඇය ප‍්‍රාන්ත තරගවල පවා හොඳින් දක්ෂතා පෙන්වන්න පුළුවන් මට්ටමින් ඉන්නවා කියලයි ඇය කියන්නේ. ඒ වගේම ක‍්‍රිකට් ක‍්‍රිඩාවේ නීති රීති ගැනවත් දැනුමක් නොතිබුණු අනූජාට මේ වෙද්දි ක‍්‍රිකට් ගැන විශාල ඇල්මක් ඇති වී තිබෙන බවත් ඇය ස්ටාර්ස් සඟරාවට පවසා තිබෙනවා. මේ හේතු නිසා කතා මාලා කීපයකින් සමන්විත තමන්නා නාට්‍ය මාලාවේ රඟපාන්නට අවස්ථාව ලැබීම තම ජීවිතයේ කඩඉම් ලක්ෂ්‍යයක් බව ඇය විශ්වාස කරනවා.
 
දුලංජලී මුතුවාඩිගේ

‘කාන්චනා ඔයාගෙන් සීරියස් කාරණයක් අහන්න තියෙනවා කමක් නැත්ද්?‘ කිසිවෙකු නිවසේ නොමැති විටෙක පැමිණි සුලෝචනා වටපිට කිසිවෙකු නොමැති බව දැන රහසින් ඇසුවාය.

දරුවන් ප්‍රාථමික අධ්‍යාපනයේ යෙදෙන අවදියේ ඔවුන්ගේ මව් වරුන් ලෙස පාසල අද්දරදී කාන්චනාට හමුවූ මිතුරියන් අතරේ සුලෝචනා ද වූවාය.

‘මොකක්ද සුලෝචනා‘

සුලෝචනාගේ දෙනෙත දෙස සෘජුව බලාගත් වනම කාන්චනා අසන ලද්දේ කිසිවක් වටහාගත නොහැකි ලෙසිනි.

‘ඔයාගෙයි අර මේනකාගේ හස්බන්ඩ් නලීන් අතරේයි මොකක් හරි එෆයාර් එකක් තිබ්බද?‘

සුලෝචනා එසේ අසත්ම කාන්චනාට දවල් තරු පෙනිණ. ඒ මෙතෙක් කිසිවෙකුටත් අනාවරණය නොවූ තම ජීවිතයේ සිදුවූ බරපතලම අප්‍රසන්න වරද සුලෝචනා දැන ගත්තේ කෙසේ ද යන විමතියෙනි.

නලීන් යනු තම පුතු ප්‍රථමික පන්ති වල ඉගෙනුම ලබන අතරේ එම පන්තියේ ඉගෙනුම ලැබූ දරුවෙකුගේ පියෙකි.

කාන්චනාට ඔහු හඳුනා ගැනීමට හැකි වූයේ එම දරුවාගේ මව වන මේනකාගේ මාර්ගයෙනි.

‘ඇයි ඔයා එහෙම අහන්නේ...‘ කාන්චනා සුලෝචනාගෙන් විමසා සිටියේ හද පතුලෙන් බුර බුරා නැගෙන බිය තිගැස්ම කම්පනය හා කුතුහලය මැදිනි.

‘මෙහෙම කිව්වට තරහ වෙන්න එපා කාන්චනා‘

‘ඔයයි නලිනුයි ඉන්න බ්ලූ ෆිල්ම් එකක් වගේ විඩියෝ කට් එකක් දැන් සමහරුන්ගේ ෆෝන් වල තියෙනවා‘. ඒ කතාව ඇසු කාන්චනාට තම සියොළගම ගිනි ඇවිලෙන්නාක් මෙන් දැනුණි.

ඒ නලීන් නමැති කාමුකයා තමන් රවටා ගෙන මීට වසර කිහිපයකට පෙර හෝටල් කාමරයකට ගිය අවස්ථාවේ වූ සිදුවීමක් සිහියට නැගීමෙනි.

සුලෝචනාගේ එම කතාවෙන් ඒ සිහිසුන් නොමැතිව ඇද වැටුණු කාන්චනාගේ ජීවිතය ඉන් පසු මුළු මනින්ම වෙනස් විය.

එහි අවසන් ප්‍රතිපලය වූයේ එම කම්පනය දරා ගත නොහැකිව ඇය මානසික රෝගියකු බවට පත් වීමය.

මෙහිදී මෙම සිද්ධිය පිළිබඳව දැන ගත් බොහෝ දෙනෙකු සිතා සිටියේ මෙය කාන්චනා සමඟ අයථා ලිංගික සම්බන්ධයක් පැවැත් වූ නලින් විසින් ඇගෙන් පළි ගනු පිණිස එම ලිංගික දර්ශන සහිත විඩියෝව අන්තර්ජාලයට යොමු කොට ඇති බවකි.
එහෙත් එම විඩියෝ පටය දුටු මේනකාගේ සොයුරන් නලින්ට අමානුෂික ලෙස පහර දෙන ලදුව මේනකා ඇගේ දරුවාද සමඟ ඔවුන්ගේ මහ ගෙදරට කැඳවාගෙන ගොස් තිබිණ.

සැබැවින්ම මෙහි සිදුව ඇත්තේ බොරු ඉච්ඡා බස් දොඩා කාන්චනාගේ සිත පැහැර ගත් නලීන් දින දෙක තුනක් ඇය තානායමකට කැඳවාගෙන ගොස් ඇය හා ලිංගින සබඳතායක් පැවැත් වීමය.

එහිදී ඔහු ජංගම දුරකතනයෙන් තමන්ගේ එම හැසිරීම් විඩියෝ ගත කර පසුව මකා දමා තිබේ. පසු කලෙක අවස්ථා කිහිපයකදීම එම ජංගම දුරකතනය ක්‍රියා විරහිත වූයෙන් නලීන් ජංගම දුරකතන අළුත්වැඩියා කරන ස්ථාන කිහිපයකින්ම එය අළුත් වැඩියා කර තිබේ.

මෙසේ ඔහු විසින් මකා දමන ලද ඔවුන්ගේ ලිංගික දර්ශන සහිත විඩියෝ කොටස නැවත ලබා ගැනීමට එම අළුත් වැඩියා කරන ස්ථානයේ කිසිවෙකු සමත් වී ඇත. 

මේනකා තම වරද වටහාගෙන යළි ජීවිතය සකසා ගත් පසු මෙම වින්නැහියට මුල පිරුණේ එම විඩියෝ පටය ජංගම දුරකථන මගින් තවත් කිහිප දෙනෙකු අතට පත් වූ බැවිනි.

මෙහිදී බෙහෝ දෙනෙකු සිතා සිටිනුයේ මෙම දර්ශන ගබඩා වනුයේ මෙමරි චිපය තුළ පමණක්ය කියාය.

එහෙත් බොහෝ දෙනෙකු නොදැන සිටියද ජංගම දුරකතනයේ ඇතුල් මතකය තුළ ද මේවා ගබඩා විය හැක. නමුත් එමගින් සිදුවන මෙබඳු ව්‍යසන නීතිය හමුවට පැමිණෙනුයේ සීයට සුළු තරයක් වශයෙනි. ඒ නිසා නවීන සමාජයේ ජීවත් වන අප කවුරුත් එම අපදාවලින් අත්මිදෙණු පිනිස මෙම කරුණු තරයේ සිහි තබා ගැනීම අතිශය වැදගත්ය.

(සමාජ විද්‍යා මහාචාර්ය දයා අමරසේකර මහතාට අපගේ ස්තූතිය.)

දමයන්ති ගමගේ

අද කාලෙ තමන්ගේ සමේ පැහැය ගැන උනන්දු වෙන්නෙ කාන්තාවන් විතරක් නෙවෙයි. පිරිමි අයත් සුදු හෝ පැහැපත් සමක් ලබා ගැනීම ගැන බොහොම උනන්දුයි. ඒ නිසාම පිරිමි අය වෙනුවෙන් පවා සම සුදු පැහැ ගන්වන ක‍්‍රීම් වර්ග නිෂ්පාදනය කර තිබෙනවා. උපතින්ම තමන්ට හිමි සමේ පැහැය වෙනස් කර ගන්න, සුදු පැහැයට හරවා ගන්න  ඕනෑ තරම් මිල මුදල් වැය කරන අයත් අප අතර ඉන්නවා. මේ කිසිම කෙනෙක් සම සුදු පැහැ ගැන්වීමේ ක‍්‍රීම්වල ඇති අතුරු විපාක ගැන හිතන්නේ නැහැ.
වයිට්නිං ක‍්‍රීම්වලට ඇති ඉල්ලූම නිසාම අද වෙළඳ පොලේ විවිධ නම්වලින් වයිට්නිං ක‍්‍රීම් වර්ග, ෆෙයානස් ක‍්‍රීම් වර්ග විකුණන්නට තිබෙනවා. වයිට්නිං ක‍්‍රීම් කියලා හඳුන්වන්නේ සම සුදු පැහැයට හරවන ආලේපන. එතකොට ෆෙයානස් ක‍්‍රීම් කියලා කියන්නේ සම සුදු පැහැ ගැන්වීමට වඩා සම පැහැපත් කරන එක. මේ වගේ ආලේපනයක් මිලදී ගන්න කලින් එහි අඩංගු දේ ගැන, නිෂ්පාදකයන් ගැන, අපේ රටේ දේශගුණයට ගැලපෙනව ද කියන කාරණය ගැන හෝ අපේ සමට ගැලපෙනව ද කියන කාරණය ගැන සළකා බලන්න බොහොමයක් අය කිසිවිටකත් පෙළඹෙන්නෙ නැහැ. මේ නිසාම සමහර වයිට්නිං ක‍්‍රීම් නිෂ්පාදකයින් උසස් තත්වයෙන් ඒවා නිෂ්පාදනය කරන්නේ නැහැ. ඉල්ලූම වැඩි නිසා තත්වයෙන් බාල කර හෝ සැපයුම වැඩි කරන්න තමයි උත්සාහ කරන්නෙ. ඒ විතරක් නෙවෙයි වැඩි මිල ගණන් යටතේ සමට හානිකර බ්ලීචිං වර්ග යොදා ඒවා නිෂ්පාදනය කරනවා. බ්ලීචිංවලින් කරන්නෙ දවසක් දෙකක් තුළ සමේ පැහැය වෙනස් කරන එක. ඒ කියන්නෙ සුදු කරන එක. හැබැයි ඒ ස්වභාවික සුදක් නෙවෙයි. මේවා සමට ඉතාම අහිතකරයි.
අපේ සමට කළු පැහැය ලබා දී තිබෙන්නේ මෙලනීන් කියන වර්ණකයෙන්. මෙලනීන් අඩංගු සෛල තාවකාලිකව විනාශයට පත් වීම තමයි බ්ලීචිංවලින් සිදු වෙන්නෙ. ඒ නිසා බ්ලීචිං අඩංගු වයිට්නිං ක‍්‍රීම් පාවිච්චි කරන තාක් සම සුදු පැහැයට හැරෙනවා. නතර කරපු ගමන් නැවතත් කළු පැහැ වෙනවා. සමහර විට කලින් තිබුණාටත් වඩා කලූ පැහැ වෙන්න පුළුවන්. ඒ විතරක් නෙවෙයි මෙය පසු කාලීනව සමේ අසාත්මිකතා ඇති වන්න වගේම චර්ම පිලිකා ඇති වෙන්නත් හේතු විය හැකියි. මේ නිසාම සමහර රටවල නියමිත ප‍්‍රමිතියට නිෂ්පාදනය කර නැති වයිට්නිං සහ ෆෙයානස් ක‍්‍රීම් වර්ග විකිණීම තහනම් කර තිබෙනවා. නියමිත ප‍්‍රමිතිය ගැන පිටින් බලලා තීරණය කරන්න බැහැ. මේ ආලේපනවල අඩංගු දේවල් මොනවාද කියන එක ආලේපනය දමා ඇති ටබ් එකේ පිටත මුද්‍රණය කර තිබීම අනිවාර්ය වෙනවා. එහෙම මුද්‍රණය කරලා නැත්නම් ඔබත් කවදාවත් ඒ වගේ ඒවා මිලදී ගන්න එපා.
ඒකට හේතුවක් තිබෙනවා. බැරි වෙලාවත් මේ වගේ ආලේපනයක් නිසා ඔබට සමේ අසාත්මිකතාවක් ඇති වුණොත් ඔබට ප‍්‍රතිකාර කරන්න කලින් ආලේපනයේ අඩංගු දේ ගැන වෛද්‍යවරු දැනුවත් වෙන්න  ඕනෙ. ඉතිං ඒ ගැන ආලේපනය අඩංගු ටබ් එකේ මුද්‍රණය කර නොතිබුණොත් ඔබට ප‍්‍රතිකාර කරන්නත් පුළුවන් වෙන්නෙ නැහැ. මේ නිසා ඔබ ආලේපනයක් මිලදී ගන්න කලින් මේ දේවල් ගැන දැනුවත් වෙන්න  ඕනෙ. එය නිෂ්පාදනය කර ඇති ආයතනය පිළිගත් ආයතනයක් ද කියන කාරණය සොයා බැලීම වගේම එය සුවඳ විලවුන් හා ඖෂධ අධිකාරියේ ලියාපදිංචි වී ඇත්දැයි සොයා බැලීමත් වැදගත්. ඊට අමතරව එම ආලේපනය හඳුන්වා දෙන රූපලාවන්‍ය ශිල්පීන් හෝ ශිල්පිනියන් කාලයෙන් කාලයට මුදල් මත විවිධ නිෂ්පාදන ගැන කතා කරන කෙනෙක් ද වේ කරුණු ගැන දැනුවත් වෙන්න  ඕනෙ.
මොන විදියේ නිෂ්පාදනයක් වුණත් කෘත‍්‍රිම නිෂ්පාදනවල තිබෙන්නේ කෘත‍්‍රිම රසායන ද්‍රව්‍ය. ඒවා එක් එක් පුද්ගලයාගේ ශරීර සෞඛ්‍යයේ හැටියට වෙනස් වෙන්න පුළුවන්. ඉතිං මේ වගේ සමට අහිතකර කෘත‍්‍රිම දේ වෙනුවට ස්වභාවික දේ පාවිච්චි කරන්න පෙළඹෙනවා නම් තමයි ඔබටත් ඔබේ සෞඛ්‍යයත් යහපත් වෙන්නෙ. දවසින් දෙකෙන් සුදු වෙන්න බැරි වුණත් ස්වභාවික ඖෂධ මගින් ඔබට පැහැපත් සමක් ලබා ගත හැකි අවස්ථා තිබෙනවා. ඒ ගැන දැනුවත් වෙන එක කෘත‍්‍රිම ආලේපන වර්ග ගැන විශ්වාසය තබනවාට වඩා ඉතාම යහපත්.
 
ප‍්‍රතිභා රත්නසූරිය

වේදිකාව ටෙලි නාට්‍ය සහ සිනමාව තුළ තම රංගන කුසලතා පළකළ ඇය “ මද්දහන ” ටෙලි නාට්‍යයේ “නාලිනී” ගේ භූමිකාව උදෙසා පසුගියදා පැවැති සුමති සම්මාන උළෙලෙහිදී “හොඳම සහය නිළිය” ලෙසින් සම්මානයට පාත්‍රවිය. මේ දිනවල විකාශය වන “සල් සපු නා” ටෙලි නාට්‍යය තුළින් ඔබ හමුවට එන මෙම දක්ෂ රංගන ශිල්පිනිය මෙවර “රැජිණ” තුළින් ඔබ හමුවට එයි. ඇය ගයනී ගීසන්තිකාය . රංගන ශිල්පිනියක් සේම බිරිඳක සහ මවක් ලෙස ජීවිතය දකින ආකාරය පිළිබඳව “රැජීණ” පාඨක පිරිස වෙනුවෙන් ගයනී හෘදයාංගම කතාබහක නියැලුනේ මේ අයුරිනි. 
 
පසුගියදා පැවැත් වූ සුමති ටෙලි සම්මාන උළෙලෙහිදී ඔබහට වසරේ දක්ෂතම සහය නිළිය ලෙසින් සම්මානය හිමිකළ “ නාලිනී” ගැන කතාකළොත් .. 
“නාලිනී” කියන්නේ අවිවාහකව තමන්ගේ වයස ගෙවා දැමූ පවු‍ලේ වැඩිමල් දියණියක්. ඇය ග්‍රාමීය පරිසයක උපන් කෙනෙක් . නාලිනී තුළ කරන්නට බොහෝ දේ තිබුණා. එම චරිතයට මගෙන් සාධාරණත්වයක් ඉෂ්ටවෙයි කියන විශ්වාසය තැබූ සුමිත්ට මම ස්තුතිවන්ත වෙනවා. මම හිතන්නේ මම නාලිනීට සාධාරණයක් කරන්න ඇති. ඒ හින්දයි මෙම සම්මානය මට හිමවුණේ ..
 
“ මම රඟපාන්නේ චරිත තෝරා බේරාගෙන” කියන එක බොහෝ නළු නිළියන් කියන දෙයක්. ඔවුන් බොහෝවිට ගුණාත්මක නිර්මාණවල විතරයි දකින්නට ලැබෙන්නේ .. ඔබත් රංගනයේදි ඒ වගේ තෝරා ගැනීමක් කරනවාද .. ?
ඔව් .. මමත් තෝරා ගැනීමක් කරනවා. 
 
ගයනී පවසන්නේ ඔබ රඟපාන්නේ ගුණාත්මක නිර්මාණවල විතරයි කියලාද.. ?
නැහැ.. මෙගා නාට්‍යයද උසස් කලාත්මක නිර්මාණද හාස්‍යා්ත්පාදක නිර්මාණද කියන එක මට අදාළ නැහැ. මට වැදගත් වන්නේ මම දායක වන චරිතය මොන විදියට ගොඩනැගිලද කියන එක විතරයි. ඒ තුළ මට යමක් කරන්න තියෙනව නම් මම ඒක භාරගන්නවා. දෙබස් කියන්න විතරක් තියෙන නිකම්ම නිකං චරිතයක් නම් කතාව තුළ මගේ චරිතයෙන් යමක් කෙරෙන්නේ නැත්නම් ඒක මොන විදියේ නිර්මාණයක් වුණත් මම භාරගන්නේ නැහැ.
 
ඇතැම් සම්මානනීය නළු නිළියන් මෙගාවලට බනිනවා. ගයනී මෙගා ටෙලි නාට්‍යය පවා අගය කරනවා.. 
විදෙස් රටවලත් දීර්ඝ ටෙලි නාට්‍යය තියෙනවා. ප්‍රමිතියක් ඇතුව කෙරෙන මෙගා නාට්‍යය ලංකාවෙත් තියෙනවා. කොටස් සිය ගණනක නාට්‍යය නම් එකපාරට පිටපත දෙන්න බැහැ. ඒක ප්‍රායෝගිකයි. ඒත් ඒවායේ ආරම්භයක් අවසානයක් තියෙනවා. ඔය අතරේ කතාව බලෙන් දීර්ඝ කරන දර්ශන තලයේදී පිටපත ලියැවෙන මෙගා නාට්‍යයත් තියෙනවා. එවැනි නිර්මාණවලදී 
නිර්මාණයට වඩා මුදලටයි මුල් තැන ලැබෙන්නේ.. මම මේ දවස්වල “සල් සපු නා” ටෙලි නාට්‍යයට සම්බන්ධ වී සිටිනවා. එය නාලන් මෙන්ඩිස් මහතාගේ අධ්‍යක්ෂණයක් . රම්‍යා වනිගසේකර , දමිතා අබේරත්න , ජනක කුඹුකගේ වැනි නළු නිළියන් තමයි ඊට රංගනයෙන් එක්වන්නේ.. මට ඒ අධ්‍යක්ෂවරයා ගැන වගේම මාත් එක්ක රඟපාන නළු නිළියන් ගැනත් ලොකු විශ්වාසයක් තියෙන හින්දයි මට ඒ නිර්මාණය ගැන විශ්වාසයක් ඇති වුණේ.. මම ඒ හින්දයි ඊට එක්වුණේ .. එසේ නොවුණා නම් මම ඊට එකතු වෙන්නේ නැහැ..
 
හොඳ ආරම්භයක් ඇති මෙගා නාට්‍යයකට ඔබ එකතුුවනවා. කාලයත් සමග ඇති වන තත්ත්වයන් මත එය අනවශ්‍යය ලෙස දීර්ඝ කෙරෙනවා. ඉන් පසු එම නාට්‍යය ගුණාත්මක බවින් අඩු එදිනෙදාට සිදුවීම් ගළපන නාට්‍යයක් බවට පත්වෙනවා. එහෙම වුණොත් ගයනී දිගටම එහි රැඳී සිටිනවාද.?
මම මෙගා නාට්‍යයකට සම්බන්ධ වෙන්නේ එහි කොටස් ගණන් ගැන විමසලා. කොටස් දෙසීයකට නිර්මාණය වන්නට තිබූ නාට්‍යයක් හිටි හැටියේ කොටස් පන්සීිය වුණොත් මම දිගටම එහි රැඳී සිටින එකක් නැහැ. 
 
ඔවැනි තෝරාගැනීම් නිළියක් ලෙස පවතින්නට බලපෑම් කරන්නේ නැද්ද .. ?
මම මගේ පැවැත්ම ගොඩ නගා ගන්නේ රඟපෑම තුළින් ‍නෙවෙයි. මගේ සැමියා (තරුපති මුනසිංහ) කැලණිය විශ්ව විද්‍යාලයේ සංගීත කථිකාචාර්යවරයෙක්. මට ඒ හින්දා පැවැත්ම පිළිබඳ ගැටලු නැහැ.
 
ඔබේ පවු‍ලේ තොරතුරු පැවැසුවොත් ..?
මගේ සැමියා තරුපති මුනසිංහ . අපිට පුතුන් දෙදෙනකු ඉන්නවා. ලොකු පුතා මයුන්. එයාට වයස අවුරුදු 7 යි. දෙවැනියා නෙතුම්. එයාට වයස 5 යි. දෙන්නම නුගේගොඩ “රෝයල් ඉන්ස්ටිටියුට්” ජාත්‍යන්තර පාස‍ලේ අධ්‍යාපනය ලබනවා. 
 
අද කලා ලොවේ දික්කසාදවීම් බහුල නිසා කලාකරුවන්ගේ පවුල් අවුල් කියලා මතයක් ජනතාව තුළ ගොඩනැගිල තියෙනවා. කලාකරුවකුගේ බිරිඳක් වගේම කලාකාරියක ලෙස මේ ගැන ඔබේ අදහස කුමක්ද .. ?
විවාහයදී සිදුවන්නේ පරිසර දෙකක හැදුනු දෙන්නෙක් ජීවිතයේ අතර මගදී එක වහලක් යටට එන එක . එහිදී ඒ දෙන්නාට එකට ජීවත් වෙන්න ලොකු කැපකිරීමක් කරන්න වෙනවා. ඉවසීම සහ කැපකිරීම නැතුව විවාහය පවත්වාගෙන යන්න අමාරුයි. හැබැයි ඉතින් ඒ කැප කිරීම් කරලත් දෙන්නට දෙන්න ගැළපෙන්නේම නැත්නම් දෙන්නට එකට ඉන්න බැරිම නම් කරන්න තියෙන්නේ වෙන්වෙන එක. ඒ අතින් මම හරිම වාසනාවන්ත බිරිඳක්. මගේ සැමියා මාව ඉතා හොඳින් තේරුම්ගෙන තියෙනවා. අපි සතුටින් ජීවත් වෙනවා. කලා ලෝකයේ ඇතැම් අයගේ ජීවිතවල වූ හැල හැප්පීම් මත කලාකරුවන්ගේ විවාහ ජීවිත අවුල් කියලා ගොඩනැගුන මතය ගැන නම්  මට කියන්න තියෙන්නේ ලෝකයේ වෙනත් රටවලත් ඔය තතත්වය තියෙනව කියන එක. ඒ වගේම තවත් දෙයක් විශේෂයෙන් කිවයුතුයි. කලාකරුවන්ගේ පවුල්වල ඇතිවන අවුල් හැමෝම දකින්නේ ඒ අය ප්‍රසිද්ධ හින්දා. ඒත් රටේ පවතින දික්කසාද නඩු ගැන සමීක්ෂණයක් කළොත් පෙනෙයි කලාකරුවන්ට වඩා විශාල ප්‍රමාණයක් දික්කසාද සාමාන්‍ය සමාජය තුළ තියෙන බව. 
 
ආරියවංශ කුලතිලක

මිනිසත් බව ලැබිමට තමන් රැස් කළ කුසල් හේතුවන බව බෞද්ධ ඉගැන්වීමේ සඳහන් වේ. ආත්ම ගණනක් පෙරුම්පුරා රැස් කරනලද කුසල් හේතුවෙන් මනුෂ්‍ය ආත්මයක් ලැබුවද පූර්ව ආත්මවල කරන අකුසල් මෙන්ම මේ භවයේදී කරන ලද අකුසල් අනුව තම ජීවිතය ගත කිරීමේ ස්වාභාවය වෙනස්වන බවත් බුදුන් වදාළ දහමේ කියැවේ. මේ භවයේදී අප විසින් කරන ලද හොඳ නරක ක්‍රියාවන් අනුව ඵල විපාක දීම”දිට්ඨ දම්ම වේදනීය කම්ම” ලෙස මනුෂ්‍යන්ට අත්විඳීමට ලැබෙන බවත් බුදුදහමේ ඉගැන්වේ. එයට තරාතිරම හෝ දුගී , දුප්පත් බව භේදයක් නොමැති බවත් අපට සමාජ සංසිද්ධීන් තුළින් දැකගත හැකිය.
ඉහත පූර්වකථනය සඳහන් කිරීමට හේතුවූයේ , නල්ලතන්නිය ශ්‍රී පාද මාර්ගය පසෙක නල්ලතන්නියේ පිහිටි ශ්‍රි පාද වන්දනා සමයට පමණක් තාවකාලික වෙළෙඳසලක් ලෙස පවත්වාගෙන යන ස්ථානයක් තම වාසස්ථානයක් ලෙස තෝරාගෙන සිටින දුගී පුද්ගලයකු සම්බන්ධව අප කැමරා කාචයේ සටහන් වූ අපූර්ව දසුනක් නිසාය.
මෙම පුද්ගලයා නිරන්තරව සුනඛයන් සමග ගැවසෙමින්, තම බත්පත සුනඛයන් හා සමග එකට අනුභව කරමින් සුනඛයන් හා සමග එකට නිදාගන්නා අයුරු සුලභ දසුනක් වී ඇත. නල්ලතන්නිය ශ්‍රීපාද මාර්ගයෙන් ශ්‍රීපාදය බලා ගමන් කරන විදේශිකයන්ට ‘සුනඛ මිතුරන්’ සමග දිවි ගෙවන මෙම දුගී පුද්ගලයාගේ දසුන් අපූර්වත්වයක් ගෙන දී තිබේ.ඒ විදේශිකයන් එම දසුන් ඡායාරූප ගත කිරීමට දක්වන දැඩි උනන්දුව  නිසාය.
වයස අවුරුදු 50 ඉක්ම වූ පෙනුමක් ඇති මෙම පුද්ගලයා වැඩි යමක් කතා නොකරන බවත්, ඔහු කුමන ප්‍රදේශයක අයෙකුද කියා නොදන්නා බවත් ප්‍රදේශයේ ජනතාව පවසති. දැනට වසර දෙකට ආසන්න කාලයක් නල්ලතන්නිය - ශ්‍රී පාද මාර්ගයේ තැන් තැන්වල තම වාසස්ථාන ලෙස තෝරාගෙන සිටින මෙම දුගී පුද්ගලයාට ප්‍රදේශයේ පදිංචි ජනතාව ආහාර පාන දීම  සිදු කරති.ඔහුගෙන් කුරා කුහුඹුවකුටවත් හිරහැරයක්  නොමැති බව පවසන ජනතාව මෙම පුද්ගලයා ගෙවමින් සිටින ජීවිතය ගැන ආගම් භේදයකින් හෝ ජාති භේදයකින් තොරව තම දැඩි අනුකම්පාව හා ශෝකය පළ කර සිටිති.
ප්‍රදේශවාසී ජනතාව වැඩිදුරටත් අදහස් දක්වමින් කියා සිටියේ, සෞඛ්‍ය තත්ත්වය පිරිහී ඇති මෙම පුද්ගලයා මානසික රෝහලකට ඇතුළත් කර සුවපත් වීමෙන් අනතුරුව ඥාතීන්ට භාරදීමට වගකිවයුත්තන් කඩිනමින් පියවරක් ගතයුතු බවය.

මස්කෙළිය - ගාමිණී බණ්ඩාර ඉලංගන්තිලක

IMAGE

සැමියාගේ බිමත්කම සහ නොගැළපීම නිසයි විවාහය බිඳ වැටුණේ

IMAGE 2017 Nov 23 13:33
තිලකා රණසිංහගේ ජීවිතයේ වඩාත්ම සතුටු වූ අවස්ථාව හා වැඩියෙන්ම දුක් වූ අවස්ථාව සිහිපත් කරන්න...
Views - 4890

ලංකාව හැර ගිය නතාෂා ආපහු ඇවිත් කියපු කතාව

IMAGE 2017 Nov 23 08:03
නතාෂා පෙරේරා පහුගිය කාලයේ වැඩිපුර දකින්නට ලැබුණේ නැහැ. ඒ ඇය තමන්ගේ ආදරණීය සැමියා ප්‍රිහාන්...
Views - 4476

55 වියැති බැංකු ලොක්කා 29 කන්තෝරු නෝනා සමඟ 'හනිමූන්' ගිහින්

IMAGE 2017 Nov 22 12:50
බැංකුවක උසස් නිලයක් දරන පනස්පස් හැවිරිදි සිය සැමියා වසර ගණනාවක් තිස්සේ විසිනව හැවිරිදි රජයේ...
Views - 7629

අහසේ සිට බිමට පනින එස්.ටී.එෆ්. යුවතියෝ

IMAGE 2017 Nov 22 10:55
අම්පාර උහන ගුවන් ධාවන පථයෙන් අහසට නැඟගත්, එම්. අයි. 17 වර්ගයේ හෙලිකොප්ටරය  නිලඹර දෙපළු කරමින්...
Views - 4832

මිහිදුම සහ වැස්ස ගැන 'කාලගුණ විද්‍යාවෙන්' බොරු කී‍වේ ඇයි?

IMAGE 2017 Nov 22 10:43
මේ දිනවල අළුයම් කාලයේ අගනුවර ඇතුළු ප්‍රදේශ රැසක දැඩි මිහිදුම් තත්ත්වයක් දක්නට ලැබුණු බව...
Views - 3101

මුගාබේගේ බිරිඳ ද පක්ෂයෙන් නෙරපයි

IMAGE 2017 Nov 21 09:37
වසර 37  ක කාලයක් සිම්බාබ්වේ දේශය පාලනය කළ රොබට් මුගාබේ නිවාස අඩස්සියට ගනිමින් හමුදාව එරට...
Views - 3909

Please publish modules in offcanvas position.

Web Analytics